מעניין

סקר ענק קבע: אלו 5 המתנות שהמורות באמת רוצות לקבל

החופש הגדול בפתח, והילדים עומדים לסיים שנה נוספת בגן או בבית הספר. זה הזמן להודות לגננות ולמורות, ולהעניק להן מתנה שתבטא הערכה. מה המורות מעדיפות לקבל, ואיזו מתנה לא תשב סתם על המדף ותעלה אבק? סקר שנערך באתר אמריקאי מביא תשובות מפתיעות ומסקרנות. מְבִיאִים תּוֹדָה

אא

שנת הלימודים מסתיימת, וכולנו מוצאים את עצמנו בהתלבטות הקבועה: מה לקנות לגננת או למורה? שוב כוס מודפסת, עציץ או נר? במקום למחזר רעיונות, אתר אמריקאי מציע לכם לקבל את התשובות מהגננות והמורות עצמן. האתר ערך סקר מקיף, וגילה מה המורות באמת רוצות (רמז: לא קרם גוף). מוכנים לתשובות המפתיעות?

 

1. כרטיסי מתנה

המתנה שקיבלה את הדירוג הגבוה ביותר בסקר היתה כרטיסי מתנה לחנויות ורשתות. בארה"ב ההעדפה היא אמזון וטארגט, ובארץ? כל כרטיס שמתקבל ברשתות ביגוד, כלי בית או הנעלה מוכרות, יעשה את העבודה. מורות רבות הדגישו את היתרון ביכולת לבחור בעצמן, במקום לקבל מתנות שאינן תמיד שימושיות​. הגיוני.

 

2. מתנות רגיעה ופינוק

כנראה שיום העבודה העמוס והשוחק מתפקד כגורם מכריע בסקר: שוברי עיסוי וספא זכו בקולות רבים, ולא סתם: מתנות אלה מאפשרות למורות לקחת פסק זמן וליהנות מרגעים של רוגע ושחרור מתחים​ – בדיוק מה שהן צריכות.

 

3. ציוד כיתה שימושי

למרבה הפלא, ואולי כיוון שהסקר נערך בארה"ב, מורות וגננות ציינו את הצורך בציוד כיתה בסיסי כמו עטים, עפרונות, מחקים, דפי ממו ודבק. במהלך השנה מלאי הציוד מתמעט, ולכן ציוד כיתה שימושי מתקבל תמיד בברכה. בינינו? לא בטוח שהמורות הישראליות שותפות לדעה זו, יתכן שתרצו לדלג על הסעיף הזה.

 

4. מכתבי תודה אישיים

במקום הרביעי והדי מוערך, זכו מכתבי התודה האישיים. מתנה פשוטה אך משמעותית מאוד. מורות רבות ציינו שהמתנות המרגשות ביותר הן מכתבים שמביעים הערכה וכבוד על העבודה הקשה והמסורה. המכתבים נשמרים לרוב כמזכרות יקרות ערך, ונשארים בלבן של המורות למשך שנים רבות​. אין כמו מילה טובה.

 

5. שוברי התנסות

במקום החמישי והמכובד זכו שוברי פעילויות. שובר לסדנת יצירה, ביקור במוזיאון או כרטיסים להצגות מאפשרים למורות לקחת פסק זמן מהשגרה, וליהנות מחוויה תרבותית או אמנותית. ההמלצה שלנו היא לרכוש שובר מגוון המאפשר בחירה בין מספר הצגות ופעילויות, ולא שובר ספציפי להצגה או פעילות אחת.

מה דעתכם על תוצאות הסקר? את מורה ויש לך הצעות אחרות? כתבו לנו בתגובות.

תגיות:מתנותמורות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה