סלבס בהתחזקות

המאפר המפורסם הדהים: "החלטתי לשמור נגיעה. ביטלתי 57 כלות"

ראם שרביט, שאיפר את ראש הממשלה ונחשב לאחד המאפרים המובילים במדינה, סיפר: "אלוקים, נתת לי את המתנה הגדולה הזאת, אני צריך לעזוב את הכל ולשנות את עצמי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מאפר הכלות המפורסם, ראם שרביט, הודיע כי הוא מתחזק והחליט לשמור נגיעה. בעקבות כך, הוא נאלץ לבטל יומן שלם של 57 כלות שסגרו איתו חבילת איפור לקראת חתונתן. הוא הודיע להן על כך מראש, והן קיבלו את ההחלטה בהבנה.

שרביט הפך בשנים האחרונות למותג בתחום איפור הכלות ועיצוב השיער. הוא איפר בחודש דצמבר האחרון את ראש הממשלה בנימין נתניהו, יש לו 180 אלף עוקבים והוא נחשב לאחד המאפרים המבוקשים במדינה.

בפודקאסט שבו התארח סיפר שרביט: "החלטתי יותר לא לגעת בנשים. זה החלטה חותכת. אני פותח את היומן ורואה 57 כלות. מספר שאני לא אשכח. אמרתי – איך אני מתחיל מפה? איך אני מבטל אותן? אלוקים, נתת לי את המתנה הגדולה הזאת, אני צריך לעזוב את הכל ולשנות את עצמי?". הוא הוסיף כי החליט, למרות הפגיעה הצפויה בפרנסה, ללכת למהלך הזה מתוך אמונה שלמה. "אני יודע שאני באתי לעולם כדי להגיד המון. מעולם לא הרגשתי יותר קיים מהתקופה הזאת".

בתגובות לסרטון, שרביט קיבל מחמאות על הצעד האמיץ שעשה. אחת הכלות שאותה היה אמור לאפר כתבה: "אני אחת מתוך ה-57 כלות שבוטלו וזו הסיבה היחידה שלא יכולה לעצבן אותי. מכל סיבה אחרת - הייתי מתחרפנת". מגיבה אחרת הוסיפה: "אתה מלך! תמיד ידעתי שאתה תארגן אותי. אמנם אני אחת מ-57 בנות, אבל זיכית אותי כמו שזיכית את עצמך".

תגיות:שמירת נגיעהראם שרביטמאפר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה