חדשות בארץ

הסתתרו בתוך מבנה של בית ספר: חוסלו בעזה מחבלים שנטלו חלק בטבח

שני מבנים הותקפו בשכונות שאטי ודרג' תופאח. על פי צה"ל חלק מהמחוסלים החזיקו בעבר בחטופים ישראליים. צה"ל דחה את טענת הפלסטינים על פגיעה באזרחים

מטוס קרב (צילום: דובר צה"ל)מטוס קרב (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן היום (שלישי) על תקיפה שבוצעה במהלך הלילה בעזה וכוונה נגד מחבלים שפעלו מתוך שני מבנים בצפון הרצועה. בין המחוסלים בתקיפה: מחבלים שהיו מעורבים בהחזקת חטופים ובפשיטה לשטח הארץ בשבעה באוקטובר.

מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת מודיעינית של אמ"ן והשב"כ, תקפו את שני המבנים בשאטי ודרג' תופאח. מחבלי חמאס פעלו מתוך מתחמי בית ספר, שהארגון עשה בהם שימוש כמגן לפעילות טרור. על פי צה"ל, "המחבלים היו מעורבים בתכנון מתווי טרור רבים נגד ישראל, וחלקם היו מעורבים בהחזקת חטופים ולקחו חלק בטבח בשבעה באוקטובר".

הפלסטינים טענו שנפגעו אזרחים, ביניהם אחת מאחיותיו של יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה. צה"ל השיב כי "כחלק מתהליך ההכנה לתקיפה בוצעו בדיקות חוזי מהאוויר, חימוש מדויק ושימוש במידע מודיעיני נוסף, לצמצום בפגיעה בבלתי מעורבים. חמאס מפר באופן קבוע את החוק הבין לאומי, תוך ניצול שיטתי של מבנים אזרחיים והאוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי לפעולות טרור נגד מדינת ישראל".

תגיות:חיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזלשאטי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה