חם ברשת

משה פייגלין ששכל את נכדו הי"ד: "עכשיו מתברר מי צדק ומי טעה"

חבר הכנסת לשעבר כתב: "זוכרים את הפיצוץ בנמל ביירות בט"ו באב לפני 4 שנים? זוכרים את העליהום עליי? כעת התברר מי רחמן ומי אכזר - מי שהעלים עין מבניית מגה-מפלצת עם יכולות השמדה של ערים שלמות בישראל"

(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, שכל לפני כשבועיים את נכדו יאיר לוין הי"ד, שנהרג בקרבות בעזה. אתמול (שני) הוא כתב פוסט נוקב ברשת החברתית X לאחר העליהום שעשו עליו בגלל הבעת שמחה על פעולות צה"ל שנעשו בעבר בלבנון, שהובילו להרוגים גם בקרב הצד השני.

"זוכרים את הפיצוץ בנמל ביירות בט"ו באב לפני 4 שנים?", כתב, "זוכרים את העליהום עליי, על שהעזתי לבטא את שמחתי על כך שהערכתי כי האמל”ח הזה שהושמד בפעולה ישראלית כבר לא יוכל להיות מופנה נגדנו? קראו לי אכזרי וקיצוני שחוגג על מותם של חפים מפשע, פייסבוק חסמו אותי, והתקשורת שחגגה על דבריי הציגה אותי כאיש חסר לב וחסר תבונה רגשית".

"עכשיו התפרסם שבנמל התעופה הסמוך, מאוחסנים עוד הרבה כלי השמדה", הוסיף פייגלין, "ועכשיו מתברר מי צדק ומי טעה, מי רחמן ומי אכזר. מי שהעלים עין מבניית מגה-מפלצת עם יכולות השמדה של ערים שלמות בישראל, מי שתקף מדי פעם מהאוויר במשחקי 'אסקלציה' כדי להראות שהוא עושה משהו, מי שהבריח את צה”ל מלבנון והביא את החיזבאללה אל הגדר של מטולה, מי שהשלים עם האיום הנורא שיושב לנו על גבול הצפון, הוא הוא האכזר, הוא הוא ההזוי, והוא הוא חסר הלב וחסר התבונה וחסר הרחמים – כלפי עמו שלו".

הסב השכול סיכם: "מי שריחם על נפגעי הפיצוץ ההוא בלבנון לפני 4 שנים, מי שריחם ומרחם על האזרחים האכזרים בעזה ובלבנון שבמו ידיהם בונים ומתחזקים את המפלצת שנבנית להשמידנו – הוא האכזר וחסר התבונה והוא שצריך ללכת הביתה. מנגד, מי שאכזרי לאויבינו ורוצה להשמידם ולשחרר את ארצנו – הוא הרחמן והוא המבוגר האחראי והוא הראוי להנהגה".

תגיות:לבנוןמשה פייגלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה