חדשות בארץ

דיווח ערבי: חיסול ממוקד ברצועה, 3 מחבלים נפגעו

הפלסטינים ציינו כי רכב ובו "פעילי" חמאס הותקף באזור הירמוך בעזה. צה"ל תקף את מבנה האוניברסיטה האיסלאמית, שם הסתתרו מחבלים

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

הפלסטינים דיווחו בצהריים (שלישי) על חיסול ממוקד שביצע צה"ל בלב העיר עזה, באזור המכונה "הירמוך". בתקיפה חוסלו 3 מחבלים שנסעו ברכב.

דובר צה"ל עדכן במקביל כי הותקף מבנה באוניברסיטה האיסלאמית בעזה, בו שהו מחבלים של חמאס וממנו ביצעו פעולות טרור נגד כוחותינו. מטוס קרב תקף את המבנה, בהכוונת כוחות אוגדה 99. על צפי צה"ל, מהמבנה שהותקף פעלו מחבלים אשר השתמשו במבנה לירי נ"ט, תצפיות, הכוונה והוצאה לפועל של מתווי טרור. 

כזכור, הלילה הותקפו גם שני מבנים בשאטי ודרג' תופאח, בהכוונת מודיעינית של אמ"ן והשב"כ. נמסר כי באחד מהם, מחבלי חמאס פעלו מתוך מתחמי בית ספר, שהארגון עשה בהם שימוש כמגן לפעילות טרור. על פי צה"ל, "המחבלים היו מעורבים בתכנון מתווי טרור רבים נגד ישראל, וחלקם היו מעורבים בהחזקת חטופים ולקחו חלק בטבח בשבעה באוקטובר".

ברפיח, כוחות אוגדה 162 ממשיכים בפעילות, וביממה האחרונה הכוחות חיסלו מספר מחבלים חמושים, וכלי טיס של חיל האוויר השמיד מספר תשתיות טרור שהכילו תוואי תת קרקע שהכוחות איתרו זמן קצר לפני כן.

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים בסמוך לנקודה ממנה בוצעו השיגורים למרחב העוטף אמש. כמו כן כלי טיס של חיל האוויר תקפו מספר תשתיות טרור, מחסני אמל"ח ומחבלים במרכז הרצועה.

תגיות:עזהחיסול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה