חם ברשת

הטיחה בכוכבת הרשת: "אתם הדתיים לא עושים מילואים" - וגרמה לסערה

ענהאל שמואלי עדיין מחכה שבעלה יחזור מהמילואים, אך בציבור החילוני היה מי שבחר להטיח בה ש"הציבור שלה" לא תורם למדינה. שמואלי: "חלאס, פשוט חלאס. נמאס לי מהשנאה. אתם חושבים שזאת הדרך, השנאה והפילוג?"

(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)
אא

בחודשים שלפני המלחמה הורגש בישראל, בצורה בולטת מאוד, המתח בין חילונים וחרדים. לא מעט סיפורים על חילונים שמעליבים חרדים באוטובוס הודלפו לרשת, ולא מעט פעמים הסתיימו במבוכה - כאשר אחרי שספגו האשמות כאילו הם לא תורמים למדינה, התברר כי אותם חרדים שירתו בצה"ל, או שהם מתנדבים ותורמים למדינה בדרכים אחרות, והצד המעליב - לא.

כוכבת הרשת ענהאל שמואלי חושפת ביממה האחרונה סיטואציה לא נעימה שאליה נקלעה, כשאישה אחת הטיחה בה שהדתיים אינם משרתים במילואים ומסייעים למדינה. לטענתה, הדבר קרה לאחר שאחת מבנותיה נתקלה בטעות באישה, וזו תקפה אותה מילולית.

"בושה. אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל", אמרה שמואלי בסרטון שפרסמה ברשתות החברתיות. "אני מרגישה פשוט אישה מוכה של אנשים מסוימים במדינה. מה שקרה לי עכשיו - אחת הבנות שלי ממש בטעות נתקעה באיזו מישהי. טעות של ילדה תמימה. האישה הזאת החליטה לרדוף אחרי, עצרה אותי. 'גברת, גברת, הילדה שלך ממש לא מחונכת. אתם הדתיים האלה פשוט מרשים לעצמכם הכל. גם מילואים אתם לא עושים וגם לתרום למדינה אתם לא תורמים'".

"באמת חלאס. פשוט חלאס", זעמה שמואלי ומיררה בבכי. "עזבו את זה שעקיבא במילואים מתחילת המלחמה. הבעלים של כל החברות שלי במילואים. שלא נדבר על זה שכל ההורים הקדושים, לפחות חצי מהם דתיים. אין לי מילים כמה שהדתיים תורמים למדינה, ואיזו תרומה משמעותית. מלח הארץ, באמת. התבאסתי כי זו לא פעם ראשונה שאני שומעת את השנאה הזאת. נמאס לי מהשנאה הזאת".

שמואלי בחרה לבקר את הדרך שבה נמתחת ביקורת כלפי הציבור החרדי. "גם אם אתם רוצים שחרדים יתגייסו לצורך העניין - אתם חושבים שזאת הדרך? כל השנאה והפילוג וההפגנות והסכסוך? זאת הדרך? פשוט נמאס לי כבר", סיכמה. "תתעוררו, תהיו ראויים בהתנהגות לכל הלוחמים שנרצחים".

תגיות:מילואיםענהאל שמואלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה