סלבס בהתחזקות

כוכבת הרשת על תהליך ההתחזקות: "התקרבתי להשם, הבנתי מה עושה לו נחת"

טהוניה רובל סיפרה כי החלה לשמור שבת: "הייתי עושה בכל פעם קצת, הורדתי סיגריות בשבת, לא נסעתי, ובסוף שומרת שבת על מלא"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כוכבת הרשת טהוניה רובל נמצאת בתהליך התחזקות בשנים האחרונות. בראיון שקיימה במגזין מאקו היא סיפרה על ההתקרבות לדת בשנים האחרונות.

"אני חושבת שכל בן אדם צריך להאמין. ברגע שאתה מאמין במשהו ונאחז בו, יש לך תקווה כל הזמן. אם אין לך אמונה, אי אפשר להתקיים ביקום הזה", אמרה.

רובל סיפרה כי תחילה החליטה להפסיק לעשן בשבת, אולם מאוחר יותר קיימה מצוות נוספות, התחזקה ואז החליטה לשמור שבת כהלכתה. "התקרבתי להשם ולמדתי לאהוב אותו. הבנתי מה עושה לו נחת ומה עושה לו כיף והייתי עושה בכל פעם קצת, הורדתי סיגריות בשבת, לא נסעתי, ובסוף שמרתי שבת על מלא", הוסיפה.

על אביה ז"ל היא סיפרה: "אבא שלי היה הבן אדם הכי חזק בעולם, הוא היה בריא. זה היה שישי הראשון אחרי שאחותי נפטרה, ועשיתי הפרשת חלה. בדיוק התחלתי את הבצק במיקסר ואחותי התקשרה אליי ואמרה לי, 'אבא בקפלן לא מרגיש טוב, בואי עכשיו'. משהו בלב, בבטן, אמר לי, 'את צריכה לקום ולנסוע עכשיו'".

על השאלה איך החל תהליך ההתחזקות הוסיפה: "הייתה לי תקופה של דיכאון, ואז חברה אמרה לי, 'בואי לאומן'. אמרתי לה, 'שחררי אותי מהשטויות האלה, מה לי ולהשתטח על קברים?', אבל היא שכנעה אותי. הגעתי לאומן ולא הרגשתי כלום. אומרים שאת מגיעה ואת רואה את האור, אז לא ראיתי את האור אבל כן נכנס בחור בשם אור. הוא נתן הרצאה על מהי הודיה לקדוש ברוך הוא וסקרן אותי. חברה שלי ארגנה סדנה איתו לקבוצה של כמה נשים ואמרתי, 'יאללה, אני באה איתך, גם ככה אין לי כלום, לפחות בכל יום שני יהיה לי נעוץ משהו'.

"הגעתי לשיעור הראשון, והוא התחיל לספר סיפורים ודברים שנשמעו לי חארטה, ואז הוא נתן משימה הביתה, 'תגלגלי את כל סיפור החיים שלך בחמש דקות, תגידי תודה על הדברים הרעים שהיו לך בחיים, תעברי לדברים הטובים – ואז בסוף תבקשי'. אמרתי לו, 'אבל חמש דקות? זה מלא זמן!'. הייתי סקפטית.

"התחלתי ממש להגיד תודה על הכל, והתחלתי לבקש. אחרי כמה ימים קיבלתי שיחת טלפון מבמאי שאמר שמחפשים מישהי לתיאטרון. המשכתי ללכת לשיעורים ופתאום מצאתי את עצמי חצי שעה מתבודדת עם עצמי פעם-פעמיים בשבוע ואומרת תודה. עד ששמרתי שבת על מלא".

 

תגיות:התחזקותשבתטהוניה רובל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה