חדשות בעולם

מלון בפריז סילק משפחה ישראלית. הסיבה: "חושבים שאתם מלכים"

בני זוג ישראלים הגיעו למלון, אך זה בחר לסלק אותם בשעה 1:30 בלילה, ופקיד הקבלה הטיח בהם: "לא תקבלו חדר במלון הזה". תלונה הוגשה במשטרה. שגריר ישראל בצרפת: "מגנים את התנהגות צוות הקבלה במלון"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מעשי השנאה נגד ישראלים מתגברים ברחבי העולם, וגם באירופה התופעה מתרחבת. צרפת, ובעיקר פריז, ידועות במידת מעשי השנאה כנגד ישראלים. כעת, משפחה ישראלית-ערבית טוענת כי הגיעה בשבוע שעבר להתארח במלון נובוטל פורט דה ורסאיי ברובע ה-15, אך סולקה ממנו בשל העובדה שהגיעו מישראל.

לטענת המשפחה, שהתראיינה בעיתון "לה פריזיאן", היא סולקה מהמלון רק בשל העובדה שהם תושבי ישראל. אב המשפחה, כך מתברר, הגיש תלונה במשטרת צרפת כנגד המלון מרשת אקור הצרפתית. המשטרה כבר פתחה בחקירה, ומעניין יהיה לראות אם בעל המלון יואשם.

התקרית החלה ביום רביעי האחרון, בשעות הערב: מחמוד עומרי, תושב ישראל, נכנס עם אשתו ובתם בת השלוש למלון, והם הזמינו חדר לשלושה לילות. המחיר היה 935 אירו. פקידת הקבלה סיימה את המשמרת, והפקיד שהחליף אותה טען כי ההזמנה לא תתבצע.

"הבעת פניו השתנתה כשהוא ראה את הדרכונים הישראליים שלנו", סיפר מחמוד. "לפתע הוא הודיע לנו שהחדר יעלה 1,219 אירו, ושההזמנה שעשינו אינה תקפה. הזמנתי שוב דרך אתר בוקינג, במחיר הראשון. על אף שהראיתי לו את ההזמנה, הוא טען שהמלון מלא. הפקיד אמר לנו 'ישראל, אתם חושבים שאתם מלכי העולם, לא תקבלו חדר במלון הזה'".

הוא ניסה לפנות לאיש הביטחון, אך זה הודיע לו שפקיד הקבלה צודק. "בשעה 01:30 העיפו אותנו החוצה עם המזוודות והילדה בת השלוש", הוא סיפר. בעיתון דווח שקבוצת אקור הציעה למשפחה פיצוי. מהמלון נמסר: "לא נותרו חדרים פנויים, ומחמוד ביקש את התעריף הרגיל לסוויטה. חילופי הדברים עלו לטונים גבוהים, והפקיד הוא זה שקרא למשטרה".
שגריר ישראל בצרפת, יוש זרקא, מסר: "השירות הקונסולרי שלנו קיבל מידע על התקרית ביום חמישי, העניק המשך סיוע למשפחה בשעתה הקשה ואף דרש מהנהלת המלון הסברים על האירוע. אנו מגנים מכל וכל את התנהגות צוות הקבלה במלון וכל צוות אחר שלקח חלק בפינוי משפחה עם ילדה בת שלוש לרחובות פריז באמצע הלילה רק בגלל היותם ישראלים. אנו מצפים מהנהלת המלון לסייע בחקירת המשטרה בנושא, וסומכים על הרשויות הצרפתיות שיבטיחו שעובדים אלו לעולם לא יוכלו שוב להפלות בין אורחי המלון".

תגיות:צרפתאנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה