חם ברשת

ינון מגל: "בפסיקת בג"ץ לא הזכירו את חשיבות לימוד התורה"

איש התקשורת אמר בתוכניתו: "הם לא רוצים חרדים בצבא. הם רוצים לפרק את הממשלה, לעקר את הגוש האמוני. החרדים מבינים טוב מאוד מה קורה פה"

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

"בפסיקה של בג"ץ, לא הוזכרה חשיבות התורה או החשיבות של הלימוד של תורת ישראל. יושבים תשעה שופטים של בג"ץ, דנים על תלמידי הישיבות, ולא מציינים את החשיבות של לימוד התורה של עם ישראל. זה רציני?". כך אמר ינון מגל בתוכניתו ברדיו 103FM בה הביע זעם על פסיקת השופטים, שקבעה כי יש לגייס את תלמידי הישיבות החרדים.

מגל דן עם בן כספית על הטור בעיתון "ניו יורק טיימס", בו קראו אהוד ברק, תמיר פרדו, דויד גרוסמן ואחרים שלא לאפשר לראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום בקונגרס בארה"ב. "אלה ראשי מערכת הביטחון שלנו, אלה כותבי הקוד האתי שלנו. עמי אילון, היה לו ריאיון בערוץ CNN, והוא אמר שאם הוא היה פלסטיני הוא היה נלחם בישראל", אמר מגל.

הוא הוסיף ואמר בהקשר של החרדים: "אותם ראשי מערכת לא צריכים להיות פלסטיניים. גם אהוד ברק. בתור יהודים הם נלחמים בישראל. אל תתרגשו מבג"ץ ומהיועמ"שית. הם רוצים לפרק את הממשלה. הכל פוליטי. הם לא רוצים חרדים בצבא. הם רוצים לפרק את הממשלה. לעקר את הגוש האמוני. לא הם יפרקו את הממשלה כי החרדים מבינים טוב מאוד מה קורה פה".

תגיות:צבאינון מגלחרדיםחוק הגיוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה