חדשות בארץ

מחקר: מדינה פלסטינית תשמש מקפצה לתוכנית האיראנית להשמדת ישראל

ד"ר יוסי מנשרוף ומשה פוזיילוב, ממכון "משגב" לביטחון לאומי ולאסטרטגיה ציונית, פרסמו מחקר שעוסק ברצון האיראני להוביל להשתלטות חמאס על הרשות הפלסטינית

פעילות נגד מבוקשים בשכם (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)פעילות נגד מבוקשים בשכם (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

"מדינה פלסטינית תשמש מקפצה לתוכנית האיראנית להשמדת ישראל. בסיוע הפופולריות הרבה שלו ביהודה ושומרון, חמאס ישתלט בקלות על מדינה פלסטינית, אם תקום, ובחסות איראן יקדם ביתר קלות את חזונן המשותף להשמיד את ישראל".

כך קובע מחקר חדש שפורסם היום (רביעי) על ידי ד"ר יוסי מנשרוף ומשה פוזיילוב, ממכון "משגב" לביטחון לאומי ולאסטרטגיה ציונית. על פי המחקר, "מגוון יחידות של כוח קודס, לצד ארגון המודיעין במשמרות המהפכה, ויחידה 133 בחיזבאללה, יקדמו את בניין הכוח של חמאס ביהודה, שומרון ועזה. הם יסייעו לו לבצע עוד מתקפות טבח נגד ישראל, מתקפות טיליות נגד מתקנים אסטרטגיים שלה, וביצוע פשיטות עומק נגדה".

החוקרים סבורים כי "על ישראל לקדם מסע לחצים אינטנסיבי ומקיף נגד איראן וחמאס, וכן מסע הסברתי מקיף בעולם המערבי, שיחדד כי מדינה פלסטינית תשמש מנוף משמעותי להחרפת טבעת החנק בהובלת איראן נגד ישראל. על ישראל לחדד בפני מדינות הגוש הסוני באזור שמדינת חמאסתאן, בחסות איראן בעזה וביהודה ובשומרון מנוגדת גם לאינטרס שלהן, משום שתחזק באופן ניכר את מעמד איראן וציר ההתנגדות באזור, ותפגע בביטחונן".

לסיכום, לדעת החוקרים, על ישראל להשלים ולעבות את הגבול עם ירדן כדי להקשות על מאמצי איראן ושותפיה להבריח אמל"ח מתקדם ליו"ש.

תגיות:מחקרחמאס ביו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה