סלבס בהתחזקות

בן אל תבורי: "אין מי שיגן עלי, אז הציצית תגן"

הזמר, שנראה לובש ציצית, אישר כי החל להניח תפילין ולהתחזק. עוד הוסיף: "הכל התחיל מזה שראיתי משהו על איזה חייל שניצל במלחמה בזכות הציצית"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הזמר בן אל תבורי עלה לאחרונה לכותרות אחרי שהתברר כי הוא מתקרב לדת. תבורי העלה בשבועות האחרונים מספר פוסטים בחשבון האינסטגרם שלו, שבהם צילם עצמו מניח תפילין, כשבסטורי נוסף נראה תבורי לובש ציצית, בפגישה עם הרב דב קוק מטבריה.
בראיון שקיים באתר מאקו, סיפר תבורי כי אכן החל להתחזק לאחרונה. "אני סוג של מתחזק", סיפר. "אבל עם עצמי, לא בשביל אף אחד אחר. יום אחד ראיתי בטיקטוק משהו על איזה חייל שניצל במלחמה בזכות הציצית – לא זוכר בדיוק את הסיפור – ואמרתי, 'אני רוצה ציצית'. אני מרגיש שאין מי שיגן עלי, אז לפחות אולי זה יגן עלי".

הרשת הוצפה לאחרונה בתמונות של תבורי, כשהוא הולך ברחוב עם בנו הקטן ולובש ציצית. תבורי עצמו התגאה בכך, העלה את התמונות לחשבון האינסטגרם שלו והוסיף תמונה שבה הוא מניח תפילין. "אני אדם שסולח מהר, לא שומר טינה לאנשים. בעצם לא יודע אם זאת בעיה, הרי למחול זו מעלה אלוהית. אני מוחל לכולם ורוצה להימחל", סיפר והוסיף תפילה לחזרת החטופים. "בוא נתחיל מזה שהחטופים יחזרו. וקודם כל שתישאר לנו מדינה, כי אם הם לא יחזרו אז אין מדינה. לא מעניינת אותי פוליטיקה, אני לא מצביע לאף אחד, אבל מה שקורה פה זה אסון בעיני. אני לא מאשים אף אחד, רק מאחל לעצמי ולכולנו שתהיה לנו מדינה טובה. אהבת חינם, אחוות אחים, שלום".

לפני כשלוש שנים ביקר תבורי אצל הרב פנחס עגיב מחדרה. הזמר הצהיר כי הוא מגיע אליו פעם בחודש לשיעור תורה קצר. במהלך המפגש הרב בירך אותו ואיחל לו בריאות איתנה, כשהזמר עצמו התחייב לנסות ולהניח תפילין בכל יום. כיום, תבורי מצהיר כי הוא מניח תפילין ומשתדל ללכת עם ציצית.

תגיות:ציציתבן אל תבורי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה