חם ברשת

מעכשיו הוא גם דוקטור: המחווה ליוסף חדאד, ותגובתו נגד הפלסטינים

חדאד, אחד מפעילי ההסברה הבולטים בישראל קיבל תואר לשם כבוד מאוניברסיטת אריאל. לעוקביו הוא מסר: "אזרח ערבי במדינת ישראל מקבל עכשיו תואר דוקטור לשם כבוד ממוסד אקדמי. ספרו לי עוד על שקר 'האפרטהייד הישראלי' שלכם"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

פעיל ההסברה הישראלי, יוסף חדאד, הפך לאחד האנשים המזוהים ביותר עם ישראל בעולם. הוא מצא את עצמו מסכן את עצמו בהפגנות של פרו-פלסטינים, לא חשש מעימותים עם מפגינים באוניברסיטאות והוציא סרטונים רבים בנוגע למלחמה, שחשפו את מה שהוא מכנה "השקר הפלסטיני". מאוחר יותר הוא אפילו נבחר להדליק משואה.

אוניברסיטת אריאל בשומרון הודיעה כי הוא יקבל תואר דוקטור לשם כבוד. חדאד כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "הנה אני, אזרח ערבי במדינת ישראל, מקבל עכשיו תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת אריאל- מוסד אקדמי בישראל. ספרו לי עוד על שקר 'האפרטהייד הישראלי' שלכם".

כזכור, לאחר הרצאה שערך באילת לפני מספר חודשים, חדאד הותקף על ידי שלושה ערבים ישראלים, אך לא חשש, גם כאשר החלו לקלל אותו ואחד מהם אף ירק לכיוונו. המשטרה מצאה כי אחד התוקפים הוא אדם שמוכר למשטרה. לאחר שהתנצל בפני חדאד, התוקף שוחרר.

חדאד פרסם לאחרונה סטורי נוסף באינסטגרם שלו בו הוא כתב: "לפני שמונה חודשים, כשמחבלי חמאס חדרו לישראל כדי לבצע את הטבח, הם נתנו שם לכל הפעולה הזו – 'טופאן אל-אקצא', כלומר, 'מבול אל-אקצא' בתרגום בערבית. הם שאפו שמסגד אל-אקצא ושירושלים בכללותה יאחדו את כל הזירות ואת העולם הערבי כולו נגד ישראל. מבחינתם, ישראל צריכה להימחק מהמפה וירושלים צריכה להפוך לבירת פלסטין. צריך להבהיר להם טוב מאוד – ירושלים היא בירת מדינת ישראל ותישאר כזו לנצח. עם ישראל חזק ומדינת ישראל לא תיכנע לכם לעולם!".

תגיות:חם ברשתיוסף חדאד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה