חדשות בארץ

סוכל פיגוע בעוטף ירושלים: פלסטינים נעצרו בזמן שהטמינו מטעני נפץ

לוחמי מג"ב עוטף ירושלים הבחינו בחשודים מניחים את המטענים בקו התפר שבין ירושלים לכפר בית דוקו. ההערכה: ניסיון לפיגוע "משיכה" שנועד לפגוע בכוחות הביטחון

פעילות ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)פעילות ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)
אא

המשטרה עדכנה היום (חמישי) כי לוחמי מג"ב עוטף ירושלים סיכלו ניסיון לפגע בכוחות הביטחון. הלוחמים חשפו חוליית מחבלים שהטמינה מטעני נפץ בסמוך לגדר הבטחון, בתוואי התפר החוצץ בין שטחי יו"ש לירושלים.

על פי המשטרה, לוחמי מג"ב אשר פעלו בכפר בית דוקו, עצרו שני חשודים במעורבות בהטמנת המטענים. שני החשודים שנעצרו הם בני 16, תושבי הכפר. הם הועברו להמשך חקירה באגף החקירות והמודיעין במג"ב עוטף ירושלים. במהלך פעילות הכוחות בכפר, החלו במקום הפרות סדר אלימות. לוחמי מג"ב השיבו בירי של אמצעים לפיזור הפגנות.

כזכור, לוחמי הימ"מ, בהכוונת השב"כ וצה"ל, עצרו ביום שני מבוקש בפעילות טרור סמוך לירושלים. המצוד אחר החשוד, שנלכד באזור ענאתא, החל בצהריים עם קבלת המידע על כוונה לבצע פיגוע במרחב ירושלים, במהלך היום. החשוד שנעצר הועבר להמשך חקירה בשב"כ.

באותו יום ארע פיצוץ בגדר ההפרדה המפריד את טול כרם מבת חפר. התברר כי הופעל מטען חבלה שהונח מצידו הפלסטיני של מרחב התפר. המטען הופעל מרחוק על ידי מחבלים, במטרה למשוך כוחות למרחב הפיצוץ. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

תגיות:מג"בסיכול טרורעוטף ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה