מעניין

3 רכיבים בלבד: זה מה שיגרום לנמלים להיעלם מהבית, והפעם לתמיד

סובלים מנמלים על השיש או ברחבי הבית? מיואשים נוכח היצורים הקטנים שמגיעים לכל מקום, זוחלים על הקיר, ויוצאים מכל חור אפשרי? מסתבר שיש פתרון טבעי וריחני שיכול לעזור לכם להיפטר מהן. מלחמה קטנה

אא

אין דבר מרגיז יותר מלהתעורר בבוקר ולגלות שיירות של נמלים זעירות צועדות בביטחון מלא על השיש במטבח, מטיילות בין קופסאות המזון ומחפשות. מה הן מחפשות? אין לי מושג. משום מה, הנמלים "שלנו" מטיילות גם בארונות נטולי סוכר ואוכל, פוסעות להן בשיירה נינוחה על השיש, ותרות אחר האושר. איך הן הגיעו לקומה השלישית? נשגב מבינתי. מה יש להן לחפש גם על שולחן המחשב? תשאלו אותן. דבר אחד אני יודעת – הן לא יכולות להישאר כאן.

משום מה, הנמלים נראות כאילו הן תמיד מוצאות את דרכן, חודרות מכל סדק קטן ומסרבות לעזוב גם אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים להיפטר מהן. הן נכנסות לארונות, מטפסות על הקירות וממשיכות במסע מתוך דבקות במטרה. במהלך ניסיונותי הרבים להיפטר מהן ניסיתי שמן ציפורן – דבר שעבד נהדר לזמן קצר. אחרי כמה ימים, הנמלים הביוניות (אחרת, איך תסבירו את זה?) פיתחו עמידות נגד השמן, או החליטו שהן בעצם כן מחבבות את הריח – כנראה מזכיר להן את הבשמים בהבדלה מבית אבא. והבדלה, כידוע, הן אוהבות מאוד. תשאלו את שאריות מיץ הענבים בכוס שנשארה על השיש.

אם גם אתם מוצאים את עצמכם, כמוני, במלחמה בלתי נגמרת נגד הנמלים, יתכן שיש כאן פתרון פשוט יותר ממה שאתם חושבים. סרטון ויראלי עם עשרות אלפי צפיות מציע את המתכון הבא למלחמה בנמלים, ומבטיח שלא תראו יותר את הקטנות-הקטנות האלו על השיש. הלוואי.

החומרים הדרושים:

  • פלפל שחור – חצי כפית
  • קינמון – חצי כפית
  • שום טרי או אבקת שום – חצי כפית
  • מים – ליטר וחצי

איך מכינים?

לחצי ליטר מים מוסיפים את כל שאר החומרים, ומערבבים. מניחים למשך 24 שעות, ולאחר מכן מסננים ומדללים בליטר מים נוסף. מכניסים לבקבוק ספריי ומרססים בכל מקום שבו נמצאות הנמלים.

 

איך זה עובד?

מתברר שקינמון מכיל חומרים טבעיים שדוחים נמלים ביעילות. יוצר הסרטון טוען שריחו העז של הקינמון מטשטש את עקבותיהן של נמלים, ומקשה עליהן לתקשר זו עם זו.

השום אמור לדחות נמלים בגלל ריחו החזק, וכן בגלל תרכובות הגופרית שהוא מכיל. לנמלים, מסתבר, יש חוש ריח רגיש, והריח העז של השום אמור להפריע להן ולבלבל אותן. מסכנות. ראיתם פעם נמלים מבולבלות? איכשהו הן תמיד נראות לי בטוחות מאוד בעצמן.

ריח השום אמור להקשות עליהן לעקוב אחר שבילי הפרומונים שהן משאירות, ובעצם לשבש להן את הGPS- הפנימי. תרכובת הגופרית בשום אמורה לשמש כחומר שיוצר סביבה לא נעימה לנמלים, ומאלץ אותן לחפש בית גידול אחר. גם הפלפל השחור אמור לדחות את הנמלים בשל ריחו העז ונוכחות הפיפרין, תרכובת שנותנת לו חריפות.

האם זה יעבוד? מניחה שכן. האם יחזיק לאורך זמן? אין לדעת, אבל בהחלט שווה לנסות.

ניסיתם? הנמלים נעלמו ולא חזרו? כתבו לנו בתגובות.

תגיות:נמליםחומרים טבעיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה