חדשות בעולם

הלילה: העימות הנשיאותי בארה"ב, בצל פתיחת פער של טראמפ על ביידן

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן יתעמת מול יריבו, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. העימות יימשך 90 דקות והוא אחד מתוך השניים שנקבעו. הסקרים העדכניים: 48 אחוז תומכים בנשיא לשעבר, 42 אחוז בביידן

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ארה"ב דרוכה היום (חמישי) לקראת העימות הנשיאותי הראשון שייערך הלילה בין הנשיא ג'ו ביידן ליריבו, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. השניים יתעמתו בשידור חי ברשת cnn, במשך 90 דקות. לכל מועמד יוקצו שלוש דקות להשיב על כל שאלה, ודקה אחת להגיב על טענות יריבו. עימות נוסף נקבע לחודש ספטמבר.

שני הצדדים הסכימו לתנאים שהציבו המנחים, ולעובדה שהמיקרופון של כל אחד מהם יהיה על השתק, כשזה לא התור שלו לדבר. לכל מועמד יש פודיום. ביידן יעמוד בצד ימין של המסך וטראמפ בצד שמאל. זה נקבע בהגרלה. שניהם רצו את הצד הימני. ביידן ניצח בהגרלה. טראמפ זכה בהגרלה שאפשרה לו לדבר אחרון בעימות.

המראיינים יהיו ג׳ייק טאפר ודיינה באש. שניהם יהודים והביעו לא אחת אהדה ותמיכה בישראל. השאלות יעסקו בין היתר בכלכלה האמריקנית, המהגרים, איראן ומדיניות החוץ, וכמובן גם בנעשה בישראל.

היום פורסמו סקרים עדכניים ולפיהם, בניתוח הממוצע שלהם, טראמפ פתח פער של שישה אחוזים על הנשיא המכהן. הוא זוכה לתמיכה של -48 אחוזים מהמצביעים, לעומת 42 אחוזים שציינו כי יצביעו לביידן. לצורך השוואה, בשבוע שעבר הפער עמד על שני אחוזים בלבד לטובת הנשיא לשעבר.

תגיות:דונלד טראמפג'ו ביידןעימות נשיאותי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה