חדשות בארץ

עשרות שיגורים אל הגליל, 2 נפגעו קל; נתניהו: "לפנינו קרב ארוך"

כארבעים שיגורים זוהו הערב מדרום לבנון אל רחבי הגליל. 2 בני אדם נפצע בדרכם למרחבים מוגנים. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משלחת גנרלים ואדמירלים אמריקניים בדימוס

יירוטים הערב בשמי צפת (צילום: Ayal Margolin/Flash90)יירוטים הערב בשמי צפת (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

כארבעים רקטות שוגרו הערב (חמישי) מדרום לבנון אל רחבי הגליל. מרביתן יורטו, אך דווח על מספר נפילות בשטחים פתוחים ובשני מוקדים: יער ביריה ופאתי צפת, פרצו דליקות וכוחות כיבוי מטפלים בהן. בצפת דווח על הפסקת חשמל.

רקטה פגעה בבית בביריה. לא דווח על נפגעים. דובר מד"א עדכן כי אישה נחבלה בעת שעשתה את דרכה למרחב מוגן ביישוב בגליל העליון. כמו כן, הוענק טיפול לנפגע חרדה. מצבם של השניים מוגדר קל.

נתניהו: "נקטע את יד החמאס"

ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם משלחת גנרלים ואדמירלים בדימוס מטעם ארגון JINSA, המכון היהודי אמריקני לביטחון לאומי. מלשכתו נמסר כי ראש הממשלה סקר בפני חברי המשלחת את האתגרים העומדים בפני ישראל בכל החזיתות, והדגיש את הנחישות של לוחמי צה"ל ואת המחויבות להחזרת כל החטופים. כמו כן, ראש הממשלה הדגיש שמלחמתה של ישראל היא מלחמתו של כל העולם החופשי כולו.

נתניהו אצר ללחברי המשלחת: "איראן נלחמת בנו משבע חזיתות: כמובן שחמאס, חיזבאללה, החות'ים, המיליציות של עיראק וסוריה, יהודה ושומרון ואיראן עצמה. הם רוצים גם להפיל את ירדן. המטרה שלהם היא תקיפה קרקעית משולבת ממספר חזיתות, בנוסף לשיגור טילים משולב. החובה הראשונה שלנו היא לקטוע את היד – את חמאס. מי שעושה לנו דבר כזה פשוט לא יהיה פה. לפנינו קרב ארוך. אני לא חושב שהוא יהיה מאוד ארוך, אבל ניפטר מהם".

ראש הממשלה הוסיף: "עלינו להרתיע את האלמנטים האחרים של ציר הטרור של איראן. אנו חייבים להתמודד עם הציר. הציר לא מאיים רק עלינו, אלא גם עליכם. הוא בדרכו לכבוש את המזרח התיכון. זה אומר ממש לכבוש. את ערב הסעודית, את חצי האי ערב. זה רק שאלה של זמן".

תגיות:בנימין נתניהושיגור רקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה