חם ברשת

מה עושה מגי טביבי בהפסקת עבודה בערוץ 14? "לומדת ומתפללת"

כתב הערוץ חשף כי מגישת החדשות נוהגת לפקוד את בית הכנסת שנמצא בערוץ: "היא ניגשת לעזרת נשים ומתפללת ולומדת במשך שעה ארוכה. זה ריגש אותי מאוד. קידוש השם"

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

כתב ערוץ 14, שלום כלפון, חשף כי מגישת החדשות, מגי טביבי, עושה עצירה במהלך עבודתה בערוץ 14 כדי ללכת לבית הכנסת, ללמוד ולהתפלל. כלפון שיתף את מה שראה בבית הכנסת שנמצא במשרדי ערוץ 14 (מתברר כי הערוץ מפעיל בית כנסת ובו מתפללים כל עובדי הערוץ). לדבריו, טביבי נוהגת לפקוד את המקום לא מעט פעמים במהלך השבוע.

בחשבון הטוויטר שלו כתב כלפון, מתחת לתמונה של של טביבי: "ככה מתכוננת מגישת החדשות של ערוץ 14 למהדורה: בסיום היום עבודה שלי בערוץ, עצרתי להתפלל בבית הכנסת (הערוץ היחידי שיש בו בית כנסת!). כעבור כמה דקות, ראיתי את האחת והיחידה, מגישת החדשות, מגי טביבי, נכנסת ביראת כבוד גם לבית הכנסת. היא ניגשת לעזרת נשים ומתפללת ולומדת במשך שעה ארוכה. זה ריגש אותי מאוד. קידוש השם. ככה נראית מגישה בערוץ יהודי. לאומי. ערכי".

הציוץ הפך במהרה לויראלי. רבים פרגנו לטביבי על כך שהיא מוצאת זמן להתפלל בין מהדורה למהדורה. כמובן, היו תגובות גם מהצד השני. "תראו אני בבית כנסת, תראו אני מניח תפילין. תראו אני קורא בגמרא. תראו כמה אני צנועה, תראו כמה אני יהודי", כתב אחד הגולשים בציניות. אחרים בחרו להעליב את הערוץ, אך רבים כתבו, מנגד, כי "מדובר בקידוש שם שמיים בעולם", וכי "מדובר בצדיקה".

בחודשים האחרונים טביבי מקדישה את זמנה גם כדי לעזור לזולת. היא החליטה לחבור לרבנית גרוסמן, אשתו של הרב יצחק דוד גרוסמן, על מנת לעזור לנזקקים. הרבנית מחזיקה בסלון כלות לנשים מעוטות יכולת, כאלה שאינן יכולות להרשות לעצמן רכישת שמלה. טביבי החליטה חלק בעשייה החברתית במפעל הצדקה, עם דגש על משפחות נזקקות וילדים יתומים. היא מתמקדת בסיוע לנשים שידן אינה משגת, מצליחה לארגן להן שמלות כלה ליום החתונה ובכך להפוך את יום החתונה ליום המאושר בחייהן.

תגיות:ערוץ 14מגי טביבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה