סלבס בהתחזקות

השחקן המוכר הודיע: "מפסיק לעבוד בשבת, התחלתי ללכת לשיעורי תורה"

שלומי טפיארו סיפר כי הוא נמצא בתהליך התחזקות: "ערכתי שיחה עם מנהלת התיאטרון ואמרתי לה שהחלטתי שאני מפסיק. כל הדרך הביתה בכיתי וחשתי הקלה. היא הבינה אותי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקן שלומי טפיארו מככב בחודשים האחרונים על מסך הטלוויזיה. הוא מוכר לרבים והפך לכוכב רשת, אך כעת מתברר כי בחודשים האחרונים הוא נמצא בתהליך של התחזקות. טפיארו שיתף כי הוא היה בצומת דרכים לאחרונה, שגרמה לו לעשות "חישוב מסלול מחדש". מעתה, הוא מספר, הוא יפסיק לעבוד בשבת.

"הרגשתי עם עצמי שאני לא מצליח יותר לעבוד בשבת, נפשית ופיזית אני לא מצליח", סיפר. "הרגיש לי שמשהו לא נכון והבנתי שיש פה משהו שהוא גדול ממני. התחלתי ללכת לשיעורי תורה לחקור, להתעניין, ואז החלטתי שאני מפסיק לעבוד בשבת, שאני רוצה את השבת בשביל עצמי, בשביל המשפחה שלי בשביל האמונה שלי".

"הרבה זמן לקח לי לקבל את ההחלטה, כי נורא פחדתי", הוסיף בראיון. "ידעתי שזה שלב שאני עושה את ההחלטה ויש שמצב שאני לא ממשיך לעבוד יותר במקצוע. ערכתי שיחה עם ציפי פינס, מנהלת התיאטרון, ואמרתי לה שאני החלטתי שאני מפסיק לעבוד בשבת. כל הדרך הביתה בכיתי וחשתי הקלה, ציפי הבינה אותי".

טפיארו שיתף כי "יש מי ששומר עלי ומשגיח עלי ונמצא שם בשבילי. תמיד הייתה לי אמונה, אבל החיבור הזה, שאתה מבין שיש מי שמנהל את העסק, שהוא ברא את העסק, שהוא מנהל את העסק, שהוא משגיח כל הזמן - אני מרגיש פתאום שזה הוריד לי הרבה מאד מהכתפיים. הכל בסדר, יש לי מחליף לכל הצגה וההצגה ממשיכה, הדברים קורים כמו שהם צריכים לקרות".

תגיות:שמירת שבתשלומי טפיארו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה