חדשות בארץ

נתניהו: "לא נסיים את המלחמה עד שנשיג את כל יעדינו"

ראש הממשלה דיבר בפתח ישיבת הממשלה. הודיע כי יקיים היום דיון על המשך הלחימה בעזה. על עסקת שחרור החטופים: "החמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו"

נתניהו, ארכיון (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)נתניהו, ארכיון (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, כי יקיים דיון מיוחד בנוגע להמשך המלחמה בעזה.

לדבריו, "בהמשך היום אני אקיים הערכת מצב בפיקוד הדרום. אני אעמוד מקרוב על קצב התקדמות הלחימה והתוכניות שלנו להשלמת מטרות המלחמה".

בפתח דבריו בישיבה ביקש ראש הממשלה לשלוח תנחומים למשפחות הלוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה וביהודה ושומרון בשבוע האחרון. "אנחנו מחבקים את המשפחות השכולות ברגע ייסורן הקשה. אנחנו מחויבים לצוואת הנופלים – להמשיך עד להכרעה מוחלטת של החמאס" - אמר.

נתניהו הוסיף: "כוחותינו פועלים ברפיח, בסג'עייה, בכל מקום ברצועת עזה. מדי יום הם מחסלים עשרות מחבלים. זהו מאבק קשה שמתנהל מעל הקרקע, לפעמים בקרבות פנים-אל-פנים, והוא מתנהל גם מתחת לקרקע. אנחנו מחויבים להילחם עד שנשיג את כל יעדינו: חיסול החמאס, השבת כל חטופינו, הבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל והחזרת תושבינו בדרום ובצפון בבטחה לבתיהם".

"לכל מי שמטיל ספק בהשגת יעדים אלה, אני שב ואומר: אין תחליף לניצחון. לוחמינו לא נפלו לשווא. לא נסיים את המלחמה עד שנשיג את כל יעדינו.

באשר לעסקה לשחרור חטופים אמר נתניהו כי "אין שום שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור שהנשיא ביידן בירך עליו. היום כולם יודעים אמת פשוטה: החמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו. בשילוב של לחץ מדיני ולחץ צבאי, וקודם כל לחץ צבאי, אנחנו נשיב את כולם - את כל 120 חטופינו, החיים והחללים כאחד".

לסיום ציין ראש הממשלה: "שרות ושרי הממשלה, בשבת האחרונה קראנו את פרשת 'שלח'. מול אלה שניסו לרפות את ידי ישראל, יהושע בן נון וכלב בן יפנה עמדו בתוקף על נחישות וניצחון. הם אמרו: 'עָלֹה נַעֲלֶה כִּי יָכוֹל נוּכַל לָהּ… טוֹבָה הָאָרֶץ מְאֹד מְאֹד'. ואני אומר: טובה ארצנו מאוד מאוד. טובים אזרחינו מאוד מאוד. טובים לוחמינו מאוד מאוד. בעוז גבורתם נוכל לאויבינו. בעזרת ה׳, יחד נילחם ויחד ננצח".

תגיות:ישיבת ממשלהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה