חדשות בארץ

חיסול בטול כרם, היעד: מפקד בג'יהאד האיסלאמי

צה"ל אישר כי כלי טיס בלתי מאויש תקף מבנה ובו מחבלים במחנה הפליטים. הפלסטינים דיווחו על ארבעה נפגעים. בין המחוסלים: מעורבים ברצח אמנון מוכתר בקלקיליה

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל אישר אחר הצהריים (ראשון) כי כלי טיס בלתי מאויש תקף מבנה ובו מחבלים במחנה נור א-שמס בטול כרם. התקיפה בוצעה בעקבות מידע מודיעיני על הימצאותם במקום של מחבלי הג'יהאד האיסלאמי בהם בכירי הארגון במחנה.

הפלסטינים דיווחו שיעד התקיפה היה מפקד גדוד טולכרם, אבו שוג'אע, שצה"ל ניסה לחסל בסוף חודש אפריל אך הוא הצליח להימלט.

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל מסר כי "בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ הותקפה דירת מבוקשים טול-כרם שבחטיבת מנשה, שבה היה סעיד ג׳אבר, פעיל טרור אשר הכווין מתווי טרור והיה מעורב בשורה של פיגועי ירי ומטענים לעבר אזרחים וכוחות צה״ל באזור טול-כרם, וכן הכוונה של פיגועים נוספים והקמת תשתיות טרור".

על פי צה"ל, בשבוע האחרון המבוקשים שסוכלו בדירה, היו מעורבים בביצוע פיגועי ירי וניסיונות פיגועי משיכה באמצעות מטענים באזור מרחב התפר, בין היתר סמוך היישוב בת חפר. כמו כן, להתארגנות הטרור יש קשר למחבלים המעורבים בפיגוע בקלקיליה בו נרצח אמנון מוכתר הי"ד. הדירה בה סוכלו המחבלים שימשה להערכות לפעילות טרור, הכנת מטעני חבלה ומתן מחסה למבוקשים.

במקביל לתקיפה במחנה הפלטים נור א-שמס, מקורות פלשתיניים דיווחו על פעילות של כוח מיוחד במחנה הפליטים פארעה, מדרום לעיר טובאס בשומרון.

תגיות:טול כרםחיסול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה