חדשות בארץ

מטוס אל על נחת נחיתת חירום בטורקיה, בשדה התעופה סירבו לסייע

המטוס היה בדרכו מישראל לפולין ודיווח על אדם שלא חש בטוב וזקוק לפינוי רפואי. לאחר שנחת באנטליה עוכב, והעובדים בשדה סירבו לתדלק אותו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עובדים בשדה התעופה באנטליה, טורקיה, סירבו היום (ראשון) לסייע למטוס של חברת אל על שנאלץ לנחות נחיתת חירום בשדה התעופה המקומי.

מחברת אל על נמסר כי המטוס המריא מתל אביב לוורשה, ונאלץ לבצע נחיתת חירום בשל מקרה רפואי. לאחר שהחולה פונתה לבית חולים, המטוס ביקש סיוע בתדלוק כדי לאפשר לו לחזור ארצה, אך עובדים מקומיים בשדה התעופה באנטליה סירבו לתדלק את המטוס.

במשך מספר שעות ניסה משרד החוץ לקבל סיוע מגורמי ממשל טורקיים, לאור ההסכם בין המדינות הנוגע גם לתחום התעופה. גם שגרירת ישראל בטורקיה, אירית ליליאן, ניהלה שיחות עם בכירים טורקים. השיחות, אגב, היו טלפוניות, שכן השגרירה הוחזרה לישראל לפני מספר שבועות בשל העוינות מצד ממשל ארדואן.

בסופו של דבר המטוס קיבל רשות להמריא מטורקיה לרודוס, מבלי שתודלק. באל על מסרו כי "טיסה LY5102 ביצעה את הנחיתה בשל נוסעת שהייתה זקוקה לטיפול רפואי. צוות הטיסה נערך להמראה מחודשת לתל אביב, אך עובדים מקומיים סירבו לתדלק את מטוס החברה, על אף שמדובר במקרה רפואי. המטוס המריא לרודוס, שם יבצע תדלוק נוסף לפני ההמראה לישראל".

בישראל ינסו לבדוק האם מדובר בהנחיה "שניתנה מלמעלה", או ביוזמה מקומית של עובדים טורקים בשדה התעופה באנטליה.

תגיות:אל עלנחיתת חירום בטורקיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה