חם ברשת

גיא זוארץ כואב: "מתי נתעורר מחלום הבלהות הזה?"

המנחה והשחקן שיתף פוסט של אחותו, שאיבדה את בנה בטבח, וכתב: "כמה האור שלו חסר לנו. אחותי מתמודדת עם הכאב הגדול ביותר"

(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)
אא

המנחה והשחקן גיא זוארץ איבד את אחיינו, עילי ברעם הי"ד, בטבח שביצעו מחבלי חמאס בשמחת תורה. זוארץ פרסם בחשבון האינסטגרם שלו התייחסות למופע ההנצחה של הנרצחים וסיפר על תחושת הגעגוע שלא עוזבת אותו.

"משתף את הפוסט של אחותי הגיבורה עדיטל, שמתמודדת עם הכאב הגדול ביותר. היא משתפת באומץ. אני אוהב אותך, אחותי שלי. עילי איתנו לנצח", כתב זוארץ לעוקביו ופרסם את הטקסט ובו דברי אחותו.

"אני כל הזמן מוצאת אותי 'בורחת' לחו"ל", כתבה עדיטל. "הכאב הפנימי שלי מהאובדן של עילי, עם הרעש מבחוץ כשאנחנו במלחמה, עלול להיות מחריש אוזניים. דיבורים מלאי פחדים, המשפט 'הותר לפרסום' מכווץ לי את הלב המרוסק, חרדות מהסביבה ומהמציאות – לי קשה.

"קשה לי לחיות במציאות כזו, קשה לי להישאר איתנה כשהרשת והטלוויזיה מוצפות בהפחדות ושמועות מטרידות. אני יודעת שיש בתוכנו מקור של שלווה ואמת, נשמתנו הפנימית, ואני עובדת על זה כל יום, דקה ורגע. אם נצליח להתרכז בה, למצוא את הדממה שבתוכנו, נוכל לשאוב ממנה כוח להתגבר על הרעשים החיצוניים. בואו, זו לא משימה קלה, היא דורשת אומץ רב וריכוז, אך היא אפשרית.

"בואו ננסה להפנות את תשומת לבנו פנימה, אל מקור השקט והבהירות שיש בכולנו. נניח לאור הפנימי הזה לזרוח ולהשפיע על העולם סביבנו, במקום לתת לכאוס החיצוני לשלוט בנו. הכאוס עדיין כאן, אנחנו עדיין כאן, חייבים למצוא את השקט הפנימי של כל אחד ואחת מאיתנו, אחרת נתפרק לפני שהמדינה תתפרק".

"חושב על עילי שלנו. כמה האור שלו חסר לנו. מתי נתעורר מחלום הבלהות הזה?", שאל זוארץ את עוקביו.

תגיות:גיא זוארץחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה