מעניין

לא הכל דבש: הוריד את תקרת הגבס בביתו – ונדהם ממה שמצא שם

בעל דירה הוריד תקרה בביתו, אחרי שנכדיו סיפרו לו כי אפשר לשמוע זמזום מתוכה. מה שהוא ראה שם הצליח להדהים אפילו את איש המקצוע

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מה הדבר הראשון שהייתם עושים אם הייתם שומעים זמזומים מתוך קיר בבית שלכם? אם מדובר בקיר גבס, סביר להניח שהייתם עושים מה שאנדרו קארד, דבוראי בריטי, עשה עבור לקוח שלו, תושב העיר אינברנס שבסקוטלנד: הוא שבר את תקרת הגבס, אחרי שהנכדים שהיו בדירה סיפרו כי היא "מזמזמת".

התיעוד שפרסם קארד בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא נראה שובר את התקרה, הפך תוך שעות לויראלי: מהתקרה יצאו אלפי דבורים. הוא סיפר ל"דיילי מייל" איך בעל הבית גילה את הדבורים: "הילדים אמרו לו שאפשר לשמוע את הדבורים בלילה בכל פעם שהם התארחו אצלו". הוא העריך, כי הנחיל העצום שיצא מהתקרה כלל כ-180 אלף דבורים.

לדברי קארד, דבורי הדבש "התנחלו" בבית הלקוח כמה שנים קודם לכן, והתרבו בקצב מסחרר. הוא טוען כי הנחיל הורכב משלוש מושבות גדולות, של כ-60 אלף דבורים בכל אחת.

התיעוד של האירוע גרר אחריו תגובות רבות. "האם זה הולך להיות הבית החדש שלך?", שאל אחד הגולשים. הדבוראי השיב לו: "אני מקווה שלא. מחר אנחנו נפנה אותן".

קארד הוסיף כי בקרוב יגיע לבית צוות מיוחד עם שואב ייעודי, על מנת לפנות את הדבורים במהירות וביעילות. הן יוכנסו לכוורת באופן זמני, ובמשך השבועות הקרובים הוא ינסה לוודא כי הן לא מסוכנות ונושאות על גופן טפילים. לדבריו, הדבורים שישרדו יוכלו להפיק דבש בעוד מספר חודשים.

תגיות:גבסתקרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה