חדשות בארץ

תיעוד: מחבלי חיזבאללה חוסלו במבנה בדרום לבנון

זיהוי המחבלים אפשר את תקיפתם על ידי מטוס קרב של חיל האוויר. התקשורת בלבנון דיווחה על מספר הרוגים. מחבלים חוסלו בתקיפות בשכונת סג'עייה ובעיר רפיח

מטוס קרב בשמי דרום לבנון, ארכיון (צילום: David Cohen/Flash90)מטוס קרב בשמי דרום לבנון, ארכיון (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

דובר צה"ל עדכן בצהריים (שני) כי כוחות אוגדה 91 זיהו מוקדם יותר היום מחבלים נכנסים למבנה צבאי של חיזבאללה במרחב בליידא שבדרום לבנון. זמן קצר לאחר הזיהוי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה בו שהו המחבלים. התקשורת הלבנונית דיווחה על מספר הרוגים.

(צילום: דובר צה"ל)

בנוסף, עדכן צה"ל כי מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של חיזבאללה בדרום לבנון, בהן מבנים צבאיים במרחב הכפר כילא ותשתיות טרור במרחבים חולא ורב א-תלתין. כמו כן, כוחות צה"ל ביצעו ירי ארטילרי להסרת איום למרחב א-דהירה.

תקיפה רחבה בסג'עייה

חיל האוויר תקף עשרות מטרות ברחבי רצועת עזה, עשרות מחבלים חוסלו. במרחב שג'עייה חוסלו מספר מחבלים בהיתקלויות מטווח קצר. הכוחות איתרו בנוסף אמצעי לחימה רבים במהלך פשיטות.

על פי צה"ל, בעשרות תקיפות של חיל האוויר, שהוכוונו על ידי כוחות האוגדה, חוסלו עשרות מחבלים והושמדו מספר אתרים לייצור ואחסון אמצעי לחימה.

ברפיח, לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל זיהו מחבל ששיגר לעברם טיל נ"ט. הלוחמים הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שחיסל את המחבל.

תגיות:חיסול ממוקדדרום לבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה