חדשות בארץ

נתניהו: "מתקדמים לסיום השלב של חיסול צבא חמאס"; ארה"ב: הארגון מתעצם היכן שצה"ל לא פעל

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר את הדבירם לחניכי המכללה לביטחון לאומי. מנגד, דיווח בארה"ב, המצטט מקור ביטחוני ישראלי, טוען שחמאס מתרכז באזורים שונים ברצועה

נתניהו בפגישה (צילום: קובי גדעון / לע״מ)נתניהו בפגישה (צילום: קובי גדעון / לע״מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם חניכי המכללה לביטחון לאומי במשרדו בירושלים. נתניהו סקר בפני החניכים את מהלך הלחימה ברצועת עזה, את המדיניות והפעילות הישראלית בכלל הזירות ובפרט בזירה הצפונית, ואת אתגרי הביטחון של ישראל בכללותם ובראשם איראן.

לדבריו, הושגו הישגים המשמעותיים על ידי כוחות הביטחון ובראשם צה״ל בכלל הזירות, ובמיוחד ברצועת עזה. ראש הממשלה אמר לחניכים: "חזרתי אתמול מסיור באוגדת עזה, ראיתי שם הישגים גדולים מאוד של לחימה שמתבצעת ברפיח. אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס, יהיה עוד המשך להכות בשארים שלו. התרשמתי מאוד גם מההישגים מעל הקרקע, מתת הקרקע, מרוח הלחימה של המפקדים. עם הרוח הזאת אנחנו נשיג את כל היעדים שלנו: גם להחזיר את חטופינו, גם לחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, גם להבטיח שעזה לא תהווה איום, ועוד יותר מזה גם להחזיר את תושבינו הן בדרום והן בצפון בבטחה לבתיהם".

נתניהו הוסיף: "אנחנו בחזית רחבה מאוד ואני משוכנע שבשילוב הכוחות שלנו - של צבא המילואים והצבא הסדיר, חילות צה"ל וזרועות הביטחון אנחנו יכולים לאויבינו".

"וול סטריט ג'ורנל": חמאס מתעצם מחדש

בארה"ב דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל" כי ארגוני הטרור ברצועת עזה, ובראשם חמאס, נערכים מחדש ובונים את כוחם בנקודות בהן צה"ל אינו נוכח.

על פי הדיווח, המצטט מקור במערכת הביטחון בישראל, ארגוני הטרור נערכים מחדש ומחבלים מתקבצים באזורים בהם צה"ל לא פעל או שיצא מהם. זו הסיבה, לפי העיתון, שצה"ל החל לפעול בסג'עייה ויפעל שוב באזורים נוספים.

בלינקן נגד סינוואר: "כל העולם רוצה עסקה, חוץ מאחד שקבור מתחת לאדמה בעזה"

מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן התייחס למגעים לעסקת חטופים ולסוגיית "היום שאחרי" בעזה. על פי דיווח ב-ynet', בלינקן אמר כי "ההצעה שביידן הניח היא בת השגה וראינו את העולם מתאחד יחד ותומך בה. כל העולם תמך בה, חוץ מחמאס שחזר עם הסכמה אבל הוסיף 'אם'. הוא אפילו חזר בו מדברים שהסכים להם בעבר".

בלינקן הוסיף כי "הדרך המהירה ביותר לסיים את הקונפליקט היא להחזיר את החטופים, אבל רק לאדם אחד שכנראה קבור מתחת לאדמה בעזה יש את היכולת להחליט כן או לא".

תגיות:בנימין נתניהוהמכללה לביטחון לאומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה