חדשות בארץ

פחות מחודש לאחר שבתה חולצה מהשבי: ליאורה ארגמני הלכה לעולמה

לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, ליאורה ארגמני הלכה לעולמה. לפני פחות מחודש חולצה בתה היחידה נועה ממחנה הפליטים נוסייראת בעזה

בעיגול: ליאורה ארגמני (צילומים: יונתן סינדל, תומר ניוברג / פלאש 90)בעיגול: ליאורה ארגמני (צילומים: יונתן סינדל, תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב הודיע הבוקר (שלישי) על פטירתה של ליאורה ארגמני, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

ליאורה היא אמה של החטופה נועה ארגמני, שחולצה במבצע ארנון, לפני פחות מחודש.

מבית החולים נמסר: "ליאורה ז"ל העבירה את ימיה האחרונים לצד בתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה. אנו מעבירים את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם בשעות קשות אלו. אנו משתתפים בצער משפחת ארגמני. יהי זכרה ברוך".

נועה, שחולצה ב-8 ביוני ממחנה הפליטים נוסייראת בעזה, הגיעה תחילה לבית החולים תל השומר ולאחר כמה שעות התאחדה עם אימה בבית החולים איכילוב. אחד מהמחלצים סיפר כי ברגע שחולצה שאלה על מצבה של האם. "ברכב נועה ישבה רועדת, ואז הסתכלה עליי ושאלה: 'אמא שלי בחיים?' עניתי לה: 'כן', והיא הסתכלה על כולם ושאלה: 'אתם בטוחים?'".

בחודש נובמבר האחרון פרסמה ליאורה ארגמני סרטון קורע לב בו היא מבקשת לראות את בתה בפעם האחרונה עקב מצבה הסופני.

בדבריה אמרה האם: "אני ליאורה ארגמני, אמה של נועה, הילדה היפה שנחטפה ב-7 באוקטובר על ידי החמאס לעזה. אני חולה בסרטן עכשיו - סרטן המוח. אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי. אני רוצה לזכות לראות את נועה שלי בבית. אני קוראת לנשיא ביידן ולצלב האדום - תביאו את נועה שלי כמה שיותר מהר - כדי שאני אספיק לראות אותה".

ליאורה הוסיפה: "נועה, אני רוצה להגיד לך, אם אני לא רואה אותך, תדעי שאני אוהבת אותך הכי הרבה. שעשינו הכל כדי שתצאי מהר. כל העולם אוהב אותך".

בהמשך כתבה ארגמני מכתב לנשיא ג'ו ביידן, וביקשה ממנו לסייע לה לראות את בתה נועה לפני מותה. "אני חולת סרטן סופנית, סרטן המוח, בשלב 4. כל מה שעובר בראשי לפני שאני נפרדת ממשפחתי לתמיד, היא המשאלה לחבק את בתי, הילדה היחידה שלי, בפעם האחרונה", כתבה ארגמני לנשיא.

"הבת שלי היא אישה צעירה ושמחה, היא אוהבת לרקוד, להאזין למוזיקה, לבלות עם חברים ומשפחה. מגיע לה לחזור למקום אליו היא שייכת. מגיע לנעה לראות את אמה בחיים בפעם האחרונה", הוסיפה האם.

"זכות לשמור שבת, זכות לזכות בה אחרים. נועה ארגמני, ברוך פודה שבויים"

"התפללתי כל יום”: נועה ארגמני מספרת על 238 ימים בעזה

תגיות:נועה ארגמניליאורה ארגמני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה