הום סטיילינג

לכבוד שבת קודש: 5 רעיונות ליצירת פינת הדלקת נרות קסומה ומיוחדת

בין אם את מדליקה נרות שבת באופן קבוע, ובין אם זו הפעם הראשונה שאת ניגשת למצווה הקדושה – חשוב שתצרי לעצמך פינה קסומה וייחודית. פינה נשית של שלווה ורוגע, המאפשרת לך את רגעים מרגשים של חיבור לבורא בכל שבוע. הידור מצווה

אא

מי שמדליקה נרות שבת יודעת שמצוות הדלקת נרות לא מאירה את הבית רק באור פיזי, אלא גם מקרינה אור של שלווה וקדושה על המשפחה כולה. הדלקת נרות שבת היא אחד הרגעים המרגשים של השבוע, רגע שמחבר אותך ישירות לבורא ומעניק לך הזדמנות לתפילה מעומק הלב. הנה כמה רעיונות יצירתיים ומקוריים לשדרוג הפינה הזו, ליצירת חוויה מרגשת בכל פעם מחדש.

1. פרחים טריים: גוונים של טבע בפינה האישית שלך

אחת הדרכים הקלות והמהירות לשדרוג פינת הדלקת נרות שבת היא בעזרת פרחים טריים. סידור קטן של פרחים יכול להוסיף צבע ויופי. בחרי כמובן בפרחים שאת אוהבת. קונה פרחים לכבוד שבת? הוציאי מהזר הגדול שמיועד לשולחן האוכל 3-4 גבעולי פרחים, וסדרי באגרטל קטן ליד הנרות. התוצאה מרשימה ומשמחת.

2. שמן זית: הידור מצווה אמיתי

אם את מדליקה נרות רגילים ורוצה להדר במצווה - הדליקי נרות בשמן זית. שמן זית שימש להדלקת המנורה בבית המקדש, וכן שימש רכיב מרכזי בשמן המשחה למשיחת כהנים ומלכים. היום משמש השמן הן להדלקת נרות חנוכה, והן להדלקת נרות שבת. כתוב על אשה שמדליקה נרות שבת בשמן זית שתזכה לבנים תלמידי חכמים ולאריכות ימים.

"מצוה מן המובחר להדליק בשמן זית, ובזה יזכו לאריכות ימים ולבנים תלמידי חכמים המאירים באור תורתם. אמרו חז"ל (מסכת סנהדרין כד ע"א) תלמידי חכמים שנוחים זה לזה בהלכה, נמשלו לשמן זית. ומעשה באדם אחד שהאריך ימים, ולא מצאו לו שום זכות (לאריכות ימיו) אלא שהיה מדליק בשמן זית" (ספר חסידים).

3. נרות צבעוניים: נגיעת אומנות אישית

נרות צבעוניים הם דרך נוספת להוסיף ייחודיות לפינת הדלקת נרות השבת. לפי ההלכה, אין כל בעיה להדליק נרות בצבעים שונים ואפילו נרות ריחניים. אם יש לך בנות קטנות ואת רוצה לגרום להן לחיבוב מצוות הדלקת נרות שבת - הפתיעי אותן בנרונים ורודים וחמודים (אלו שמגיעים עם תחתית כסף ונקראים גם נרות חימום).

4. מרקמים וחומרים: הוסיפי אקססוריז

כדי לשדרג את הפינה עוד יותר, אפשר להוסיף אביזרים משלימים כמו מגש עשוי מראה, כסף טהור או שיש. את הפמוטים הקלאסיים אפשר להחליף בפמוטים עשויים קריסטל, או לשלב כל אלמנט אחר שיהפוך עבורך את הפינה לייחודית.

5. יצירה מקורית: ברכת הדלקה מעוצבת

מה דעתך על עיצוב אישי? עצבי לעצמך ברכת הדלקת נרות או השקיעי וקני אחת מוכנה ויפה. אם יש לך בנות, שבי איתן, והכינו יחד ברכה מעוצבת ממנה תברכו ותתפללו יחד מדי ערב שבת. גיבוש אמא ובת – מובטח.

שדרוג פינת הדלקת נרות השבת לא חייב להיות משימה מורכבת. בעזרת פרחים, צבעים ורעיונות יצירתיים נוספים, ניתן להפוך את הפינה לאישית, משמחת ויפהפיה. פינת הדלקת נרות שמשלבת בין יופי וקדושה, ומעניקה לך רגעי חיבור מרגשים לבורא מתוך הרחבת הדעת והלב.

אהבת את הרעיונות? יש לך רעיונות מיוחדים משלך? כתבי לנו בתגובות

תגיות:הדלקת נרותפרחיםשבת קודששבתעיצוב הבית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה