נטורופתיה ורפואה טבעית

עקיצות יתושים? 7 דרכים טבעיות להקלה מהירה ומפתיעה

הקיץ הגיע ואיתו גם עקיצות היתושים. בעוד שהשמש והחום מזמינים אותנו לבלות בחוץ ולהנות מהעונה, היתושים מנצלים את ההזדמנות והופכים כל בילוי למטרד. הגירוד שנגרם מעקיצות היתושים בדרך כלל לא מסוכן, אך מציק בהחלט. האם יש דרך טבעית לטפל בכך?

אא

עקיצות יתושים הן תופעה מציקה במיוחד, בעיקר בחודשי הקיץ החמים. לרוב, העקיצה עצמה אינה מסוכנת, אך הגירוי, האדמומיות והנפיחות יכולים להפריע לשגרה היומיומית. במקום לפנות מיד לתכשירים כימיים, ניתן להשתמש בחומרים טבעיים להקלה על הסימפטומים. קבלו 7 דרכים יעילות לטיפול בעקיצות יתושים בצורה טבעית:

  1. קרח

הנחת קוביית קרח על מקום העקיצה יכולה להקל על הנפיחות והכאבים באופן מיידי. הקרח מכווץ את כלי הדם ומפחית את זרימת הדם לאזור, מה שמסייע בהפחתת הנפיחות והאדמומיות.

  1. חומץ תפוחים

חומץ תפוחים מכיל תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-דלקתיות. יש למרוח בעדינות מעט חומץ תפוחים על מקום העקיצה בעזרת צמר גפן ולהמתין מספר דקות. החומץ מקל על הגירוי ומפחית את הנפיחות.

  1. ג'ל אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות המרגיעות שלה. מריחת ג'ל אלוורה טבעי על העקיצה מסייעת בהפחתת הגירוי, ומעניקה תחושת קרירות ונעימות לעור. בנוסף, האלוורה מסייעת בריפוי מהיר של תאי העור שנפגעו.

  1. שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי ייחודי עם תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-בקטריאליות. להרגעת העור אחרי עקיצת יתוש יש לדלל את שמן עץ התה בשמן נשא כגון שמן קוקוס, שמן שקדים או שמן זית, במינון של טיפה אחת שמן עץ התה על 12 טיפות של שמן נשא. לאחר מכן יש למרוח בעדינות על המקום המגורה.

  1. דבש

דבש טבעי משמש כאנטיביוטיקה טבעית ומסייע בהרגעת הגירוי ובמניעת זיהומים. מריחת שכבה דקה של דבש על אזור העקיצה יכולה להקל על הסימפטומים ולזרז את תהליך ההחלמה.

  1. שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונות המרגיעות והאנטי-דלקתיות שלו. ניתן למרוח טיפה אחת של שמן לבנדר על העקיצה ולשפשף בעדינות עד שייספג. שמן הלבנדר מחטא את העור ומפחית גירוי ונפיחות.

  1. קליפות בננה

קליפות בננה מכילות חומרים מרגיעים שיכולים להקל על הגירוי. יש להניח את החלק הפנימי של  קליפת הבננה על העקיצה למשך כמה דקות.

עקיצות יתושים הן אמנם תופעה מטרידה, אך ניתן להתמודד איתן בעזרת מגוון שיטות טבעיות ויעילות. שימוש בחומרים טבעיים יכול להקל על הגירוי, להפחית את הנפיחות ולמנוע זיהומים. בפעם הבאה שתמצאו את עצמכם מתמודדים עם עקיצות יתושים, נסו את השיטות הללו ותיהנו מהקלה טבעית ומהירה.

ניסיתם את אחת השיטות? מכירים שיטה נוספת? ספרו לנו בתגובות.

תגיות:יתושיםעקיצותגירודמציק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה