חדשות בארץ

דיווח בארה"ב: ישראל תעצור את הלחימה בשל מחסור בתחמושת; נתניהו: "לא יקרה"

התקשורת האמריקנית דיווחה כי לצה"ל בעיה במלאי החימוש וגם בכוחות. ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש והדגיש: "נסיים את המלחמה רק לאחר השגת כל מטרותיה. לצה"ל יש את כל האמצעים להשיגן"

כוחות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)כוחות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דוברות רה"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אחר הצהריים (שלישי) הכחשה גורפת לדיווח שפורסם ב"ניו יורק טיימס", לפיו צה"ל יפסיק בקרוב את הלחימה בשל בעיית חימוש ומחסור בכוח אדם. העיתון ציין כי הוא מסתמך על גורמים בישראל.

לדברי נתניהו, "אני לא יודע מי הם אותם גורמים עלומי שם, אבל אני כאן כדי להבהיר חד-משמעית שזה לא יקרה. אנחנו לא נכנעים לרוחות תבוסה לא ב'ניו יורק טיימס' ולא בשום מקום אחר. אנחנו חדורים ברוח הניצחון".

גם צה"ל פרסם תגובה לדיווח: "צה"ל נחוש להמשיך להילחם להשגת מטרות המלחמה להשמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס, השבת החטופים והחזרת התושבים בצפון ובדרום לבתיהם בביטחון. עד כה נרשמו הישגים משמעותיים בלחימה בעזה. צה"ל ימשיך להילחם בחמאס בכל מקום ברצועת עזה, לצד המשך קידום המוכנות למלחמה בצפון ומאמץ הגנה בכל הגבולות".

בעיתון האמריקני טענו כי אחרי תשעה חודשי לחימה ישנה בעיה בחלקי חילוף, לטנקים חסרה תחמושת ויש ירידה במוטיבציה של הכוחות. הטענה הזו נסמכת על "שני קצינים" ששוחחו עם העיתון.

העיתון הוסיף כי בכירי צה"ל סבורים כי הפסקת אש תהיה הדרך הטובה ביותר לשחרר את 120 החטופים שנותרו בשבי, חיים ומתים. לפי העיתון, בכירי הצבא מעריכים גם כי כוחותיהם צריכים זמן התאוששות במקרה שתפרוץ מלחמה עם חיזבאללה.

תגיות:בנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה