חדשות בארץ

מצוד אחר מבצע הפיגוע בהר ברכה, חילופי אש עם מחבלים בשכם

כוחות צה"ל ממשיכים בסריקות לאיתור המחבל שפצע ישראלי אשר שהה בתצפית בהר ברכה. דובר צה"ל אישר כי מספר מחבלים ירו על הכוחות, שהגיבו בירי וזיהו פגיעות

הלוחמים בסריקות (צילום: דובר צה"ל)הלוחמים בסריקות (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל מחטיבת שומרון מנהלים מאז הצהריים (שלישי) סריקות במרחב שכם לאיתור המחבל שביצע את הפיגוע בהר ברכה. לאחר שאומת כי הירי בוצע מעומק שכם, לעבר קבוצת ישראלים שעמדה במצפה יוסף, הוזעקו כוחות גדולים שהחלו במצוד אחר המחבל.

מצה"ל נמסר כי במהלך סריקת הכוחות במרחב שכם, הלוחמים ירו לעבר מספר מחבלים חמושים במהלך חילופי אש, זוהו פגיעות.

הפצוע שנורה במצפה, בן 38 מרעננה, נפצע בכתפו, הועבר לבית החולים מאיר בכפר סבא ומצבו מוגדר קל. מנחם בן שחר, תושב האזור שהעביר את שיחה לקבוצת המטיילים במצפה, סיפר על הרגעים הדרמטים: "היינו פה במצפה יוסף עם קבוצה של מבקרים, ובדיוק שסיימתי לדבר אחד המבקרים צעק 'איי' ונפל. ניגשנו אליו, בדקנו אם יש לו פצע שנראה כמו חור כניסה והקפצנו כוחות".

(צילום: דובר צה"ל)

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, הגיב לפיגוע הירי: "ממשלת ישראל ומערכת הביטחון חייבות להבין שאנחנו במלחמה בצפון, בדרום וגם ביהודה ושומרון. אין הבדל אמיתי בין המחבלים מהחמאס למחבלים מהפת"ח. חלק גדול, ותקופות מסוימות גם רוב הפיגועים המתרחשים ביהודה ושומרון, ומיהודה ושומרון אל תוך הקו הירוק, מקורם במחבלי הפת"ח".

לדברי דגן ממשלת ישראל חייבת להחזיר את המחסומים הביטחוניים. הוא קרא לממשלה לצאת למערכה כוללת כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית והחמאס, וחיזוק המבצעים כנגד התשתיות של הרשות.

תגיות:שכםפיגועהר ברכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה