חדשות בארץ

נועה ארגמני ספדה לאימה: "תודה שהחזקת מעמד שאוכל לראות אותך"

ליאורה ארגמני, אימה של החטופה שחולצה מעזה, הלכה הבוקר לעולמה ונטמנה בבית העלמין בבאר שבע. בעלה יעקב: "נלחמת כמו לביאה ולא ויתרת. כשנועה בבית הבנת שאת יכולה לוותר"

בעיגול: ליאורה ארגמני (צילומים: יונתן סינדל, תומר ניוברג / פלאש 90)בעיגול: ליאורה ארגמני (צילומים: יונתן סינדל, תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

בבית העלמין בבאר שבע הובאה הערב (שלישי) למנוחות ליאורה ארגמני, אימה של נועה שנחטפה בשמחת תורה וחולצה משבי חמאס. ליאורה הלכה לעולמה הבוקר בבית החולים איכילוב, בתום מאבק ארוך במחלת הסרטן.

יעקב ארגמני, בעלה של ליאורה, ספד: "אומנם ידענו שהיום הזה יגיע. אבל דבר לא מכין אותך לפרידה מהאדם שאתה אוהב יותר מכל. קיוויתי שתישארי עוד קצת. נלחמת כמו לביאה ולא ויתרת. כשנועה בבית הבנת שאת יכולה לוותר. תודה על חיים משותפים וחברות אמת. אני מודה לקדוש ברוך הוא על הזמן שהייתי לצידך - שלושה עשורים יחד ברגעים הכי קשים. עכשיו, כששערי השמיים פתוחים, יש לי שתי בקשות: בבקשה שמרו לי עליה. תדאגו לה שם למעלה שיהיה לה רק טוב. ולך, ליאורה, חכי לי כשאגיע - ונמשיך להיות יחד לעולמים".

בהמשך ספדה גם נועה: "אמא שלי, חברה שלי, האדם הכי יפה וחכם. אני עומדת היום ומנסה לעכל מה קרה. כנגד כל הסיכויים זכיתי להיות איתך ברגעים האחרונים ולשמוע את המילים האחרונות. תודה שהיית חזקה והחזקת מעמד כדי שאוכל לראות אותך לפחות עוד פעם אחת, ושאבא לא יישאר לבד. תודה על 26 שנה שהיית לצדי".

נועה הוסיפה: "הפכת אותי לבן אדם החזק שאני היום. הכלים שנתת לי כילדה - לימדת אותי להיות עצמאית, תמכת בי ולא נתת לי לוותר. מבטיחה שאדאג לאבא, שאהיה חזקה בדיוק כמוך. אמא, תמיד תהיי חלק ממני - לא משנה לאן אלך ואת מי אפגוש. השקט שלך תמיד ילך איתי. כמו שנהגת להגיד לי כילדה: אני אוהבת אותך עד השמיים וחזרה".

תגיות:נועה ארגמניליאורה ארגמניהלוויה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה