חדשות בארץ

הרמטכ"ל ברפיח: "חיסלנו מעל 900 מחבלים. השמדת התשתיות לוקחת זמן"

רא"ל הרצי הלוי סייר ברפיח בפעם השנייה השבוע, והתייחס להמשך הלחימה, בצל הדיווחים על סיום קרוב של התמרון בעיר העזתית. חיזבאללה שינה גרסה והודיע: הפסקת אש בעזה תוביל להפסקת אש בצפון

הלוי עם לוחמים ברפיח (צילום: דובר צה"ל)הלוי עם לוחמים ברפיח (צילום: דובר צה"ל)
אא

הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי סייר היום (שלישי) ברפיח, בפעם השנייה השבוע. בשיחה עם מפקדים ולוחמים התייחס הלוי להמשך הלחימה, בצל הדיווחים על הסיום הקרב ובא של התמרון בעיר העזתית.

הלוי אמר: "מעל 900 מחבלים הרוגים, בתוכם גם מפקדים. לפחות מפקד גדוד אחד, הרבה מפקדי פלוגות והרבה פעילים. המאמץ עכשיו, והסיבה שאנחנו עובדים כאן עוד שבוע ועוד שבוע, הוא על השמדת התשתיות ועל השמדת התשתיות בתת קרקע. זה לוקח זמן, ולכן המערכה הזו היא ארוכה, כי אנחנו לא רוצים להשאיר את רפיח עם התשתיות. יש אנשים שהרגנו בתת קרקע, יש אנשים שניסו לצאת והרגנו והמאמץ הזה שלנו, המתמשך, הרדיפה הזו, היא מאוד מאוד חשובה".

הרמטכ"ל הוסיף: "צריך שהם ירגישו מותשים ואנחנו נרגיש טעונים ונחושים. כשאנחנו נעבור שלב נתאים לשלב הזה את הדברים המתאימים, נביא שיטות אחרות, נביא תחבולה אחרת, נביא תמיכה לוגיסטית בצורה שונה, שתתאים לשלב הזה. כל הדברים האלה בסוף מתרכזים לזה שאנחנו בנחישות, בהתמדה באורך רוח, הופכים את זה להתשה לצד השני ולמימוש המשימות מבחינתנו. הרבה מאוד רצון, הרבה אורך רוח והתמדה והתוצאות ידברו בהמשך".

סגן מנהיג חיזבאללה: "אם תהיה הפסקת אש בעזה - נעצור את הלחימה בלי שום דיון"

סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר הערב בריאיון לסוכנות הידיעות האמריקנית AP כי "אם תהיה הפסקת אש בעזה, נעצור את הלחימה בלי שום דיון". לדבריו, "השתתפותנו במלחמה בין ישראל לחמאס היא כתמיכה בשותפינו. אם מה שיקרה הוא שילוב של הפסקת אש ומלחמה, בלי הסכם רשמי ונסיגה מלאה מהרצועה - אני לא יכול לומר בדיוק כיצד נגיב,.

דבריו של קאסם שונים ממסר שהעביר החיזבאללה הבוקר, לפיו המלחמה בצפון תימשך גם אם תהיה הפסקת אש בעזה.

תגיות:הרצי הלוימלחמת חרבות ברזלרפיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה