חם ברשת

"לפחות המשאלה האחרונה התגשמה": ברשת כואבים את מותה של ליאורה ארגמני ז"ל

אחרי שאמה של נועה ארגמני הלכה לעולמה, נטלי דדון שהכירה אותה כתבה: "זה תפס אותי חזק בבטן, בנשמה. כמה התפללנו שנועה תשוב, שתוכלי לראות אותה לפני… וראית". יוסף חדאד: " לפחות במאבק אחר היא זכתה לנצח"

בעיגול: ליאורה ארגמני ז"ל (צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)בעיגול: ליאורה ארגמני ז"ל (צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ליאורה ארגמני ז"ל, אמה של נעה ארגמני ששוחררה לפני כחודש משבי חמאס, הלכה אתמול (שלישי) לעולמה אחרי מאבק ממושך במחלה קשה. ברשתות החברתיות הזילו דמעה על לכתה, לאחר שבחודשים האחרונים ביקשה לראות את בתה לפני מותה. נעה חזרה הביתה והייתה מאז לצד אמה.

פעיל ההסברה יוסף חדאד כתב ברשתות החברתיות: "ליאורה ארגמני נפטרה אחרי מאבק קשה במחלת הסרטן. עצוב כל כך, אך לפחות במאבק אחר היא זכתה לנצח והמשאלה האחרונה שלה הוגשמה כשבתה נועה שוחררה משבי חמאס. נוחי על משכבך בשלום, ליאורה יקרה, כולנו מחבקים את נועה ואת יעקב".

הזמר סטטיק הוסיף: "השנה הזו גמרה אותי, נוחי על משכבך בשלום, אישה קסומה, לפחות זכית לראות שהבת שלך בחיים".

פעילת ההסברה הימנית, נטלי דדון, כתבה: "ליאורה היקרה נחה עכשיו, זה תפס אותי חזק בבטן, בנשמה. כמה התפללנו שנועה תשוב, שתוכלי לראות אותה לפני… וראית. אושר גדול שטף את המדינה, מוצאת בזה מעט נחמה עכשיו כשאת לא כאן".

"ליאורה אהובה, נוחי על משכבך בשלום, זכיתי לרגעים להכיר את האדם המופלא, הנעים והאופטימי שאת עם החיוך המבקש להסתיר את הכאב והדאגה", הוסיפה דדון. "תרקדי לך שם, תחייכי, בביקור האחרון כבר לא הצלחתי להבין מה רצית לומר. הלב שלי כואב עכשיו, כל כך, יהי זכרך ברוך לעד מלאכית".

העיתונאית קרן מרציאנו, שהייתה האחרונה לראיין את ארגמני, כתבה: "בערב ליל הסדר הגעתי אליהם הביתה. ליאורה ישבה על כיסא גלגלים, נפוחה מתרופות וטיפולים, בקושי מדברת. יעקב לא זז ממנה. חיבק, ליטף, ניגב את הדמעות שהיו שם כל הזמן. בדיעבד, זה היה הריאיון האחרון. כמה היא נלחמה שנועה תחזור. יש לפחות נחמה בעובדה שהספיקה לראות אותה, גם אם המפגש הזה לא קרה כמו שכולנו רצינו לדמיין. נוחי על משכבך בשלום, ליאורה. חיבוקים ותנחומים ליעקב ולנועה".

תגיות:נטלי דדוןנועה ארגמניליאורה ארגמני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה