חדשות בארץ

"כפיר ביבס לא שוחרר?": רוג'ר ווטרס שוב הכחיש את הטבח – והובך בשידור

הזמר הבריטי, שהכחיש בתחילת המלחמה את הטבח, טען כי אין ראיות שמחבלי חמאס רצחו תינוקות ביישובי העוטף. המראיין השיב לו והדיון עלה לטונים צורמים

וווטרס (צילום: shutterstock)וווטרס (צילום: shutterstock)
אא

הזמר הבריטי רוג'ר ווטרס תוקף שוב את ישראל בחריפות ומראה עד כמה הוא נגוע באנטישמיות. אחרי שבתחילת המלחמה הכחיש את הטבח שביצעו מחבלי חמאס ביישובי העוטף, הוא העניק ריאיון לעיתונאי הבריטי פירס מורגן, שבחר להקשות עליו ואף להרים את הטון.

ווטרס פתח במתקפה על ישראל, והכחיש שמחבלי חמאס רצחו תינוקות. "ישראל סיפרו שקרים מלוכלכים ומתועבים על שריפת תינוקות", אמר וטען כי אין ראיות להאשמות של ישראל. אלא שמורגן לא נותר חייב והשיב: "האמת שיש ראיות נרחבות, זה אושר על ידי ממשלת ארצות הברית, וגם ראינו את השידורים של חמאס ברשתות החברתיות". בתגובה, ווטרס החל לצעוק על עצמו: "רוג'ר, תירגע, אל תצעק, אל תרד לרמה שלו".

בהמשך, מורגן תהה מה דעתו של ווטרס על שורדי השואה והתינוקות שנחטפו. ווטרס ענה: "קראתי עליהם, אני יודע שהזקנים והילדים שוחררו מהשבי". מורגן ציין שהתינוק כפיר ביבס, למשל, לא שוחרר מהשבי. ווטרס ענה לו בהתרסה: "יכול להיות שאתה ממציא את זה ויכול להיות שלא". תגובתו המתכחשת למציאות זכתה ללעג ברשתות.

כזכור, בחודש נובמבר האחרון ווטרס הצדיק את הטבח של חמאס באזרחים ישראלים ואמר: "אנחנו לא יודעים מה הם באמת עשו. אבל האם זה היה מוצדק להתנגד לכיבוש? כן. אבל שוב, זו אמנת ז'נבה. באופן מוסרי הם מוכרחים להתנגד לכיבוש שהחל בשנת 1967. זו חובתם".

חודשיים לאחר מכן, חברת תקליטים מוכרת ביטלה את החוזה עם ווטרס בשל התבטאויותיו. בעבר הזמר השתמש בסמלים ומדים נאציים בהופעותיו ואף ניפח בלון ענק ועליו מגן דוד. בהמשך הוא נחקר על ידי משטרת ברלין. חברו ללהקה, דיוויד גילמור, טען כי הוא אנטישמי.

תגיות:חמאסאנטישמיותרוג'ר ווטרסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה