חדשות בארץ

מפקד בכיר של חיזבאללה חוסל ליד צור

החיזבאללה אישר את דבר חיסולו של מפקד גזרת מערב דרום לבנון, אבו עלי נאסר. שימש מפקד יחידת "עזיז", ואחד מחמשת מפקדי האוגדות של ארגון הטרור

כטב"ם של חיל האוויר (צילום: דובר צה"ל)כטב"ם של חיל האוויר (צילום: דובר צה"ל)
אא

חיזבאללה אישר אחר הצהריים (רביעי) את דבר מותו של אבו עלי נעמה נאסר, מפקד יחידת "עזיז" בארגון ואחד מחמשת מפקדי האוגדות של ארגון הטרור. הוא חוסל באמצעות כטב"ם, בסמוך לעיר צור.

צה"ל נטל הערב אחריות על החיסול וגורמים ביטחוניים ציינו כי מדובר בחיסול "משמעותי מאוד". כזכור, ישראל לקחה בחודשים האחרונים אחריות על חיסולם של שני בכירים נוספים בחיזבאללה: מפקד יחידת "נאצר", סמי אבו טאלב עבדאללה, ומפקד כוח "רדוואן", ויסאם טוויל.

נאסר שימש כמפקד השטח הבכיר ביותר בכל הגזרה המערבית של דרום לבנון, והאיש שאחראי על כל ההתקפות והירי שבוצעו על הגליל המערבי במהלך כל חודשי המלחמה. דרגתו מקבילה לדרגת תת אלוף בצה"ל. יחידת "עזיז" אחראית על גזרה נרחבת מדרום לבנון ועד אל-בקעא שבעומק המדינה וגבול סוריה הדרום-מזרחי.

ארגון הטרור מחולק למספר יחידות שלכל אחת מהן גזרה משלו. מלבד יחידת "עזיז" ויחידת נאצר שאחראית על הגבול עם ישראל, קיימות יחידת "באדר" - האמונה על האזור הדרומי החל מצפון נהר הליטני ועד העיר צידון, יחידת "חיידר" – האחראית על בעלבכ ואל-הרמל ויחידת ביירות - האמונה על רובע הדאחייה בביירות.

תגיות:לבנוןחיזבאללהחיסול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה