חם ברשת

קורין גדעון: "אחרי האסון הייתה אחדות. הכל מתפורר"

המנחה התראיינה וסיפרה כי היא מדוכדכת בעקבות המצב במדינה: "רואה את הכותרות, רואה את הרשתות, רואה התבטאויות של אנשים, רואה מה קורה ברחובות. לגמרי שכחנו"

(צילומים: shutterstock, Flash90)(צילומים: shutterstock, Flash90)
אא

אושיית הרשת והמגישה, קורין גדעון, שיתפה את עוקביה בתחושות לגבי המצב במדינה, זאת יותר מתשעה חודשים אחרי תחילת המלחמה.

גדעון התראיינה לאחרונה לקשת 12 ואמרה לעיתונאי גיא פינס: "אני לא מסוגלת לגמרי להתנתק, אני חיה בתוך העם שלי ואני רוצה לדעת מה קורה. עם כל הקושי, זה בעיניי מחובתי. בהתחלה אני יכולה להגיד שנשאבתי לדבר הזה, ראיתי גם את כל סרטונים וזה גבה ממני מחיר, לא הייתי ישנה בלילות וסיוטים וחרדות על הילדים, אבל אין מצב שאני מוותרת על חדשות ופושים".

בריאיון נוסף הוסיפה גדעון: "אחרי האסון שקרה לנו הייתה איזו מין אחדות כזאת והתלכדות כזאת, מתוך המצוקה התאחדנו. והכול מתפורר, זה נורא כואב לי לראות, בגלל המקום שלי שאני חיה את השסע הזה ואת הקרע הזה בעם, וזה מאוד כואב לי שאנחנו כל כך מהר שכחנו. אני רואה את הכותרות, רואה את הרשתות, רואה התבטאויות של אנשים, רואה מה קורה ברחובות. לגמרי שכחנו".

בפוסט נוסף שפרסמה לאחרונה, כתבה גדעון: "עצוב לי, כי אנחנו בכזו תקופה מזעזעת, שכאילו לפחות בינינו הייתה מן אופוריה כזאת, אתם זוכרים, בחודש-חודשיים הראשונים של המלחמה? זה פשוט נעלם כלא היה. שוב חזרנו לאותה שנאת אחים. כשאנחנו מאוחדים מי יכול עלינו? ומספיק שונאים אותנו מבחוץ, אז כאילו מבפנים אנחנו צריכים להסתתר אחד מהשני?".

תגיות:אינסטגרםקורין גדעוןגיא פינס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה