מעניין

בעקבות אמירותיו: תחנות רדיו בישראל מחרימות את רוג'ר ווטרס

אחרי שהזמר הבריטי הכחיש את הטבח, יו"ר נעמ"ת פנתה לתחנות הרדיו וביקשה: "אל תשדרו עוד את שיריו - אין לתת במה למכחיש שואה". באחת התחנות הסבירו: "הזדעזענו מהריאיון, וכמובן שלא נשדר את שיריו בעתיד הנראה לעין"

הזמר רוג'ר ווטרס (צילום: shutterstock)הזמר רוג'ר ווטרס (צילום: shutterstock)
אא

רוג'ר ווטרס, סולן להקת פינק פלויד, נחשב לדמות מוכרת מאוד בישראל. מזה שנים רבים מאזיניו לשיריו, אך כעת בישראל יש מי שרוצה לעשות סוף לכך בעקבות הערותיו האנטישמיות שלו והניסיון שלו להטיל ספק בטבח שביצעו מחבלי חמאס ביישובי הדרום.

ווטרס התבטא לא פעם נגד ישראל, ובריאיון השבוע, בתוכניתו של העיתונאי פירס מורגן, הכחיש את הטבח וטען כי "הישראלים סיפרו שקרים על תינוקות שרופים". בעקבות דבריו, בישראל קוראים כעת להחרים את שיריו, כך שלא יוכל ליהנות גם מהתמלוגים שהוא מקבל.

יו"ר נעמ"ת, חגית פאר, פנתה בעניין לתחנות הרדיו בארץ וכתבה: "אל תשדרו עוד את שיריו של רוג׳ר ווטרס - אין לתת במה למכחיש שואה. ההתבטאויות שלו מהלילה וטענותיו שחמאס לא ביצע טבח בעוטף מצטרפות להתבטאויות עבר רבות שבבסיסן אנטישמיות ורוע לב טהור. הדבר הערכי והנכון הוא להחרים את יצירותיו ואותו, ובוודאי לא להיות שותפים לתגמולים אותם הוא מקבל מכל השמעה של שיריו".

תחנה אחת כבר הודיעה כי תחדול מלהשמיע את שיריו – מדובר ב-eco99fm. "מאז תחילת המלחמה, עם התבטאויותיו הקודמות של ווטרס הפחתנו את ההשמעות של שיריו ושירי להקתו המוערכת 'פינק פלויד' כמעט לחלוטין, ואלו הושמעו במסגרות של הקדשות ובקשות. הזדעזענו מהריאיון, וכמובן שלא נשדר את שיריו בעתיד הנראה לעין", נמסר.

מתאגיד השידור כאן נמסר: "הדברים שאמר ווטרס מקוממים ובלתי מתקבלים על הדעת ואנו דוחים אותם מכל וכל. בעבודתם, עורכי המוזיקה של כאן לוקחים בחשבון את מכלול השיקולים הנוגעים לרוח הזמן ולתקופה, כמו גם לזהות המבצעים. אין ספק כי בעריכת התוכניות בכאן 88 יקחו בחשבון גם אמירות מזעזעות אלה".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חמאסרוג'ר ווטרסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה