חדשות יהדות

מרגש: הרב זילברשטיין עם התאומות שנולדו לאחר ברכתו

לאחר ברכת הרב זילברשטיין: תאומות בריאות נולדו בניגוד לתחזיות הרופאים

הרב יצחק זילברשטיין עם התאומות הבריאותהרב יצחק זילברשטיין עם התאומות הבריאות
אא

מעמד מרגש התרחש השבוע בחדרו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין בכולל ‘בית דוד’ בחולון. למקום נכנסו זוג הורים נרגשים מהעיר בית שמש, יחד עם בני משפחתם הקרובה, כשהם מובילים שתי עגלות תינוקות, ובתוכן תאומות בריאות.

תחילת הסיפור לפני מספר חודשים, כאשר במהלך אחת הבדיקות הודיע הרופא לאם כי העובריות סובלות ממספר מומים חמורים, ועל כן יש להפסיק את ההיריון. בני הזוג התייעצו עם רופא נוסף, בכיר  יותר, שתמך אף הוא בהחלטה להפסק ההריון.

ההורים הגיעו אל הרב זילברשטיין, והציגו בפניו את המקרה הסבוך. לאחר ששמע את כל פרטי השאלה במדויק, הורה הרב לבני הזוג לפנות לרופא מומחה יותר ולבקש ממנו חוות דעת. בני הזוג עשו כך, ואף אותו רופא הצטרף לחוות דעתם של שני הרופאים הקודמים.

בני הזוג שבו אל הרב זילברשטיין, ושאלוהו מה לעשות.

הרב  ושאל: ‘היכן אתם גרים?’, ‘בבית שמש’, השיבו. הרב נענה: ‘בבית שמש יש הרבה ילדים שצריכים עזרה וסיוע, תיקח ילד ותעזור לו, תקדם אותו בלימוד, תעשה עמו חסדים, ובזכות זה תראו ניסים’. בעודו מצטט את דברי הגמרא במסכת בבא בתרא (דף י') "חונן דל מלוה ה’", אשר מי שמסייע וחונן דלים, הקב”ה כביכול נהיה בעל חובו לפרוע לו. הרב זילברשטיין הוסיף "שיתנו כסף רב לצדקה, יתפללו חזק, ובעזרת ה’ יהיו להם הרבה נסים".

בני הזוג נדהמו לשמע התשובה הנחרצת, אולם הרב זילברשטיין  חזר על דבריו, ואמר: "אל תדאגו, יהיו לכם עוד הרבה ניסים, ובעזרת ה’ יהיו לכם תאומות בריאות ושלמות, ולאחר הלידה, תבואו אלי עמם יחד, להודות להקב”ה על הנסים שיהיו לכם!"

ההורים ההמומים יצאו נרגשים, וקיבלו על עצמם לציית ללא עוררין לדברי הרב ולעשות כדבריו.

לאחר מספר חודשים נולדו לבני הזוג שתי בנות בריאות, כאשר כל הצוות הרפואי שליווה את הסיפור, עמד נפעם ומשתומם. אחד הרופאים הבכירים סירב להאמין לסיפור, ואמר להורים: "נס שלא הקשבתם לי"...

מיד לאחר שהשתחררו האם והתינוקות ממחלקת יולדות – מיהרו בני המשפחה אל הרב זילברשטיין, אשר קיבלם בשמחה ובחביבות מיוחדת יחד עם התאומות, וביקש לשיר יחדיו את הפסוק ‘חסדי השם כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו’.

לאחר מכן העניק סידור במתנה עם הקדשה אישית בכתב יד קדשו לכל אחת מהתאומות, בעודו מכנה אותן "לבת ישראל שנולדה בחסדי השם".

אחר כך שרו כל הנוכחים "סימן טוב ומזל טוב יהא לנו ולכל ישראל אמן", ואמרו בהתרגשות "מזמור לתודה", כהודאה להקב”ה על הנס המופלא.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

תגיות:ברכההרב יצחק זילברשטייןהפלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה