חדשות בארץ

המשפחה טוענת שהחטוף נרצח בעזה, צה"ל טרם אישר את המידע

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, טען בריאיון כי המשפחה קיבלה "בשורת איוב" והוא אינו בין חיים. צה"ל לא פרסם הודעה בנושא. לפני כשלושה חודשים חמאס פרסם סרטון והודיע כי החטוף נהרג

איציק אלגרט (צילום: באדיבות המשפחה)איציק אלגרט (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, סיפר היום (חמישי) לחדשות 12 כי אתמול נפגש עם קציני מודיעין שדיווחו כי לטענת חמאס, איציק כבר אינו בין החיים. צה"ל לא התייחס לדברים ולא פרסם הודעה המאשרת את טענת המשפחה.

לדברי האח, "בכל הדיווחים שחמאס העביר, בכל המודיעין שהגיע, איציק מת בשבי". הוא הוסיף כי אחיו נחטף מביתו בניר עוז בחיים ואחת החטופות ששוחררה בעסקה בנובמבר סיפרה למשפחה כי ראתה אותו בחיים. נציין כי בחודש מרץ פרסם החמאס הודעה לפיה החטוף מת בעזה.

האח הוסיף כי "בראשון בינואר הוא עבר מח'אן יונס לרפיח. אנחנו יודעים שהוא היה בתנועה, שהיה חי. כשאמרנו שהזמן אוזל וצריך להביא אותם, חשבו שאנחנו סתם לחוצים ומדברים מתוך כאב. לא דיברנו מתוך כאב".

לסיום אמר כי לפני שלושה ימים המשפחה חגגה לאיציק יום הולדת 69. לדבריו, "זה היה יום מאוד אמוציונלי. בדרך כלל אנחנו לא חוגגים יום הולדת בטררם גדול, אבל כשיש לך אח חטוף אתה חייב לכבד את המעמד. הייתה התגייסות מכל המשפחה, כל אחד לקח חלק. אחד עשה סרטון, אחד בלונים עם הדמות. הייתה ארוחה משפחתית של כולם. עמדנו באבן גבירול והעפנו בלונים באוויר".

היום אחר הצהריים פרסם מטה משפחות החטופים הודעת הבהרה: "אין שינוי במידע הידוע למשפחה בנוגע למצבו של איציק אלגרט שנמצא בשבי החמאס כבר 272 ימים. צה''ל לא אימת את הטרור הפסיכולוגי של חמאס שפורסם בחודש מרץ והמשפחה מצפה לשובו בריא ושלם".

תגיות:חטוף בעזהדני אלגרטאיציק אלגרט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה