חדשות בארץ

הפיגוע בכרמיאל: הוארך מעצרם של קרובי המחבל

בית משפט השלום בנצרת נעתר לבקשת המשטרה והאריך בשמונה ימים את מעצר האם, האח והאחות של המחבל ג'ואד רביע. בנחף, ישוב מגוריהם, גינו את הפיגוע

סמל אלכסנדר יקימינסקי הי"ד (צילום: עיריית נהריה)סמל אלכסנדר יקימינסקי הי"ד (צילום: עיריית נהריה)
אא

שופט בית משפט השלום בנצרת, דורון פורת, האריך היום (חמישי) בשמונה ימים את מעצרה של ג'ואן, אחותו של המחבל מהפיגוע בכרמיאל. מיוחסת לה עבירה של סיוע לרצח כמעשה טרור.

בית המשפט האריך בנוסף גם את מעצרם של סלאח, אחיו של המחבל, ושל ההורים. לשלושתם הוארך המעצר בשמונה ימים. עו"ד אבי מוסקוביץ, שמיצג את האח סלאח מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי "מדובר בבחור נורמטיבי".

בהמשך ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של שלושה אחים נוספים. מעצרם של שניים מהם הוארך בשמונה ימים. מעצרו של אח קטין הוארך עד מחר. 

 

בפיגוע אתמול בקניון בכרמיאל נרצח סמל אלכסנדר (סשה) יקימינסקי הי"ד, ונפצע סמל נתן שמעון, שחיסל את המחבל. המחבל, ג'ואד רביע, צעיר בן 20 מהמועצה המקומית נחף, שסמוכה לכרמיאל, הגיע לקניון חמוש בסכין, דקר את החיילים וחוסל.

השוטרים עצרו בקניון את אחותו של המחבל, שעובדת בחנות בגדים במקום, ואת אחיו שנכח במקום. כן פשטה המשטרה על בית המחבל בעיירה ועצרה את האם בביתה. במשטרה חושדים כי השלושה ידעו על כוונת בן המשפחה לבצע את הפיגוע.

ראש מועצת נחף, מוחמד זורי, פרסם הודעת גינוי על רצח סמל אלכסנדר יקימינסקי הי"ד. בהודעתו כתב: "עצוב בזוי ונתעב המעשה הרע אשר חווינו באזור הנפלא שלנו. מועצה מקומית נחף וכל תושבי הכפר פה אחד ובלב עצוב מגנים באופן ברור ובלתי מעורער את המעשה אשר ביצע תושב הכפר בקניון בכרמיאל. אנחנו מחזקים את ידי המשטרה לחקור באופן יסודי ועד תום את המקרה והנסיבות אשר הובילו את המבצע לבצע את מעשהו".

זורי הוסיף: "אנו מנחמים את משפחת החייל אשר נפטר, ומתפללים לבורא עולם להחלמתו של החייל הפצוע. כל תושבי הכפר מביעים את תנחומיהם למשפחה האבלה ונושאים את תפילתנו לאלוהים שיחזק את לבם באסונם הכבד".

תגיות:ףהארכת מעצרפיגוע בכרמיאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה