חדשות בארץ

צה"ל הרס את בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע בו נרצח מתן אלמליח הי"ד

כוחות נכנסו לכפר זעתרה שבחטיבת עציון והרסו את ביתם של מוחמד וח׳אתם זוהארה. השניים ביצעו את פיגוע הירי בפברואר, בכביש 1, סמוך למחסום א-זעיים. בפיגוע נפצעו שישה ישראלים

הריסת בית המחבלים (צילום: דובר צה"ל)הריסת בית המחבלים (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה״ל הרסו היום (חמישי) את ביתם של שניים מהמחבלים שביצעו את פיגוע הירי בכביש 1 בפברואר 2024, בו נרצח מתן אלמליח הי"ד, ונפצעו שישה אזרחים נוספים.

המחבלים מוחמד וח׳אתם זוהארה, יחד עם מחבל נוסף, יזמו תאונה שגרמה לפקק תנועה. כשהמוכניות נעצרו הם החלו לירות על יושביהן. מתן אלמליח, בן 20 תושב מעלה אדומים, נרצח. שישה אזרחים נפצעו, בהם אישה בהריון מתקדם שנפצעה קשה. אזרח ושוטר נטרלו את המחבלים, ומנעו אסון כבד יותר.

כזכור, אתמול פעלו כוחות צה"ל להריסת ביתו של המחבל אחמד דוואבשה, בכפר דומא. המחבל רצח ב-12 באפריל את הנער בנימין אחימאיר הי"ד.

בנוסף, לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון שלושה מבוקשים, בהם מבוקש בטול כרם שהסית לטרור, מבוקש במרחב אדנא שביהודה החשוד בהסתה לטרור ומבוקש נוסף במרחב קלקיליה.

כמו כן, הכוחות החרימו ציוד ששימש להדפסת חומרי הסתה לארגוני טרור במרחב טול כרם. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-4,150 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. כ-1,750 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

תגיות:הרסית בית מחבלמתן אלמליח הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה