חדשות בארץ

חוסל משגר רקטות לעוטף; חיזבאללה: "אין כרגע זמינות למלחמה רחבה"

צה"ל תקף עשרות מטרות ברצועה וחיסל מחבלים, בהם אחד ששיגר אמש רקטות לעוטף. ארגון הטרור הלבנוני הדגיש כי "שקט ברצועה" יוביל לשקט בצפון

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן היום (שישי) כי לוחמי אוגדה 98 חיסלו מתחילת הפעילות בסג'עייה כ-100 מחבלים, השמידו יותר מ-100 תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה רבים.

על פי צה"ל, ביממה האחרונה לוחמי חטיבת הצנחנים חיסלו מספר מחבלים שירו לעבר כוחותינו במרחב. בנוסף, לוחמי חטיבה 7 חיסלו עשרות מחבלים חמושים בהיתקלויות, בירי טנקים ובהכוונת תקיפות כלי טיס של חיל האוויר. באחת התקיפות חוסל המחבל שביצע אתמול את השיגורים לנחל עוז.

(צילום: דובר צה"ל)

ברפיח, לוחמי אוגדה 162 חיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים והשמידו מספר מבנים ממולכדים. לוחמי צוות הקרב של חטיבת 'הזקן' (8) בפיקוד אוגדה 99 חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים במרכז הרצועה, בהם מחבל שניסה לתקוף את כוחותינו וחוליית מחבלים שניסתה להטמין מטענים.

לאורך היממה האחרונה כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-50 מטרות טרור ברחבי הרצועה, בהן מבנים ממולכדים, חוליות מחבלים חמושות ועמדות שיגור.

החיזבאללה: "שקט ברצועה יוביל לשקט בגבול הצפון"

סגן מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, אמר בריאיון לסוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק" כי "לישראל אין ברירה אלא להסכים לתנאי חמאס לעסקה. חמאס לא יעצור אם ישראל לא תעצור, והאפשרות לסיים עם עסקה היא החזקה ביותר, במיוחד בגלל הטלטלות בתוך ישראל".

קאסם התייחס לאפשרות שיתפתח עימות רחב בין ישראל לחיזבאללה, ואמר: "האפשרויות להרחיב את המלחמה לא זמינות כרגע, אך הארגון ערוך לגרוע מכל".

ללא קשר לדבריו, דובר צה"ל עדכן כי מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה יעדי טרור של חיזבאללה בדרום לבנון, בהם תשתית טרור במרחב אל ג׳יבין, ותשתית להכוונת טרור במרחב כפר חמאם.  בנוסף, כוחות צה"ל ביצעו ירי ארטילרי להסרת איום למרחב א-נקורה שבדרום לבנון.

תגיות:עזהחיזאללהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה