חם ברשת

"תליין מודרני, מנותק ומרושע": האמנים הישראלים יוצאים נגד רוג'ר ווטרס

אחרי אמירותיו נגד ישראל והכחשת הטבח, יצאו זמרים ישראלים נגד הסולן. מיקי גבריאלוב: "אנטישמי שמתברר שהלייקים עושים לו את זה". אביב גפן זעם: "עברתי בית, השארתי את כל אלבומי הסולו שלך יחד עם כמה כפות חלודות"

רוג'ר ווטרס (צילום: shutterstock)רוג'ר ווטרס (צילום: shutterstock)
אא

האמנים והשחקנים הישראלים יוצאים נגד הזמר רוג'ר ווטרס, סולן להקת פינק פלויד לשעבר, שמשמיע הערות אנטישמיות נגד ישראל ומכחיש את הטבח שביצע חמאס. המתקפה הזאת החלה בסוף השבוע, כאשר יו"ר נעמת קראה להחרים את שירי ווטרס בתחנות הרדיו, מהלך שצובר תאוצה בימים אלה.

הזמר מיקי גבריאלוב לא יכל להישאר אדיש, וכינה את ווטרס "מי ביוב, חתיכת אנטישמי שמתברר שהלייקים עושים לו את זה ושעושה עסקים על גב היהודים. הוא חסר עמוד שידרה וגם מתברר שכל הכישרון שלו היה בהשראת דוויד גילמור הגיטריסט והמוזיקאי הנפלא. טוב שמחרימים אותו ולא ישמיעו אותו. פשוט אדם דוחה".

הזמר אביב גפן הצטרף גם הוא לחבריו, וכינה את ווטרס "תליין מודרני, מנותק ומרושע". לדברי גפן, "לפני כמה ימים עברתי בית. השארתי את כל אלבומי הסולו שלך יחד עם כמה כפות חלודות, מפה קרועה ווילון קרוע בחדר חשוך שתחום בקירות עם כתמי עובש ממש כמו הדעות שלך. מקומם שם לצד עובש האנושיות".

הוא שיתף מתוך פגישה שהתקיימה לפני מספר שנים, אז פגש את ווטרס בביתו שבהמפטונס: "שאלת אותי אם אפשר לארגן קונצרט לפלסטינאים וישראלים ביחד ברמאללה,‎ העלתי את הקושי הארגוני לתת לישראלים לחצות לרמאללה, ‎ביקשת שיחצו עם נרות ואני אמרתי: 'רוג׳ר אני יותר מודאג אם הם אי פעם יחזרו בחיים מהקונצרט הזה'", כתב גפן. "‎אז הנה רוג'ר, אנשים נרצחו ונחטפו גם ללא הקונצרט שלך".

‎"בדרכי לפגישה שלנו הרגשתי שאני הולך לפגוש הר וחזרתי לדירה בניו-יורק עם תחושה שפגשתי בור, בור של טיפשות, בור של תשומת לב וחוסר רלוונטיות", המשיך הזמר הישראלי.‎ "מתפלל להשבת כל החטופים ומחכה להתנצלותך בפני כל קורבנות וחטופי השבעה באוקטובר. ‎אתה תליין מודרני, מנותק ומרושע".

גם אושיית הרשת יאנה יוסף הגיבה וכתבה: "תיקחו לו את האזרחות, בחייאת, לא מורכב. וקדימה לטול כרם". לאחר שהעיתונאי גדעון לוי ניסה לגונן על ווטרס כתב לו הספר המוכר מיקי בוגנים: "בפרח'ית פשוטה: תלך כפרה על חיילי צה"ל, על החטופים ועל מדינת ישראל! עוכר ישראל".

תגיות:טבחרוג'ר ווטרס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה