חם ברשת

יוסף חדאד עורר סערה בעולם הערבי: "תודה לאל שאני במדינה היהודית"

אחרי שאכל בקלאווה בעקבות חיסול מחבלים, פעיל ההסברה מפרסם סרטון הזדהות עם ישראל ומציג את הדגל בגאווה: "22 מדינות ערביות יש בעולם, אז תודה שאני במדינה היהודית היחידה בעולם"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יוסף חדאד מעורר סערה בעולם הערבי. אחרי שפעיל ההסברה אכל בקלאווה בשידור חי כדי לשדר שמחה על חיסול של מחבלים, הוא גרם להד ברשתות החברתיות, כשיצא להגנת ישראל בדרך קצת אחרת – הוא פרסם סרטון שבו הוא מודה על כך שזכה להיות חלק מהמדינה היהודית, ולא חלק מ-22 מדינות ערביות בעולם.

חדאד פרסם סרטון שבו הוא נראה מחויך. מעל ראשו התחלפנו במהירות דגלי מדינות ערביות, אך בסופו של דבר, התמונה נעצרה כשהופיע דגל ישראל מעל ראשו. את הסרטון הוא פרסם לצד הכיתוב: "22 מדינות ערביות יש בעולם. תודה לאל שאני אזרח ערבי במדינה היהודית היחידה בעולם!".

חדאד זכה לתגובות רבות, גם מהצד הפלסטיני, שם זועמים עליו. מנגד, הוא זכה להודעות תמיכה רבות מישראלים ויהודים ברחבי העולם. לאחרונה הוא הופיע להפגנות פרו-פלסטיניות ללא חשש ועמד מול סטודנטים שערכו הפגנות פרו-פלסטיניות, כאן בישראל, כשהוא מטיח בפניהם את העובדות הנכונות. תוך זמן קצר, הסרטון הפך ויראלי גם בעולם הערבי, שם חדאד נחשב ל"מוחרם". יהודים רבים כתבו לו כי מדובר ב"מעשה אמיץ" ושיבחו אותו על כך שהוא חושף את האמת בפני העולם.

חדאד, שנבחר להדליק משואה ביום העצמאות, קיבל לאחרונה תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת אריאל בשומרון. על כך הוא כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "הנה אני, אזרח ערבי במדינת ישראל, מקבל עכשיו תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת אריאל- מוסד אקדמי בישראל. ספרו לי עוד על שקר 'האפרטהייד הישראלי' שלכם".

לאחרונה, כדי להפריח את השמועות של פעילים פרו פלסטינים ברשת, כתב באינסטגרם שלו: "כשמחבלי חמאס חדרו לישראל כדי לבצע את הטבח, הם נתנו שם לכל הפעולה הזו – 'טופאן אל-אקצא', כלומר, 'מבול אל-אקצא' בתרגום בערבית. הם שאפו שמסגד אל-אקצא ושירושלים בכללותה יאחדו את כל הזירות ואת העולם הערבי כולו נגד ישראל. מבחינתם, ישראל צריכה להימחק מהמפה וירושלים צריכה להפוך לבירת פלסטין. צריך להבהיר להם טוב מאוד – ירושלים היא בירת מדינת ישראל ותישאר כזו לנצח. עם ישראל חזק ומדינת ישראל לא תיכנע לכם לעולם!".

תגיות:יוסף חדאדמדינת יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה