י"ז בתמוז 2024

הצטרפו לאתגר 21 ימי אהבת הזולת: שתפו את הסיפור שלכם!

הצטרפו לפרויקט מיוחד של אתר הידברות במהלך שלושת השבועות, מי"ז בתמוז ועד ט' באב. שתפו אותנו בסיפורי החסד שלכם, ואנחנו נדאג לפרסם אותם באתר

אא

אתר הידברות יוצא בפרויקט מיוחד בנושא "חיבורי לבבות: 21 ימים של אהבת חינם", המוקדש כולו לכם, הגולשים, ולסיפורים המרגשים שלכם.

דווקא עכשיו, לקראת שלושת השבועות, תקופה של חשבון נפש והתחזקות במצוות שבין אדם לחבירו, אנו מזמינים אתכם להצטרף לפרויקט, כדי להוסיף אחדות בעם ישראל.

 

מה אתם צריכים לעשות?

אהבת חינם היא אהבה שאינה תלויה בדבר – אהבה ללא תנאים, ללא תמורה, פשוט מתוך רצון טוב לשפר את חיי הזולת. מדובר על מעשים קטנים וגדולים כאחד: חיוך חם לעוברים ושבים, עזרה לשכן במצוקה, או מחווה קטנה שמחממת את הלב.

אולי סייעתם למישהו בעבודה בלי לצפות לתמורה? אולי תרמתם זמן או משאבים למען מטרה חשובה? אולי פשוט הקשבתם למישהו ברגע של מצוקה? כל סיפור חשוב וכל מעשה קטן הוא בעל ערך.

שתפו אותנו בסיפורים שלכם. ספרו לנו על רגעים קטנים של אהבת חינם שיצרתם או חוויתם, על חיוך, מילה טובה, על התחשבות בזולת, עשייה למען האחר, או על רגעים שהפכו את היום של מישהו אחר לטוב יותר.

 

איך משתתפים?

שלחו לנו את הסיפורים לכתובת הדוא"ל: moriab@htv.co.il

תארו את החוויה שלכם, את התחושות ואת התגובות שקיבלתם. אנחנו נבחר את הסיפורים המרגשים והמעניינים ביותר ונפרסם אותם באתר, כדי שכולם יוכלו ללמוד ולקבל השראה.

זו ההזדמנות שלכם לתת כוח לעם ישראל, בפרט בימים מאתגרים אלה, ולהראות שגם פעולות יומיומיות קטנות יכולות להשפיע ולחולל שינוי גדול.

מחכים לסיפורים שלכם!

תגיות:שלושת השבועותאהבת הזולתפרויקט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה