חדשות בארץ

הותר לפרסום: קצין צה"ל נהרג ברצועת עזה

רס"ן ג׳לאא אבראהים, בן 25 מסאג׳ור, מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601, נפל בקרב בדרום הרצועה. אזרח נפצע קשה מפגיעת נ"ט בזרעית, חייל ואזרח נוסף נפצעו קל

אא

דובר צה"ל התיר הערב (ראשון) לפרסום את שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו.

שם החלל: רס"ן ג׳לאא אבראהים, בן 25 מסאג׳ור, מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601, עוצבת עקבות הברזל (401), נפל בקרב בדרום רצועת עזה. ג׳לאא הוא הלוחם הדרוזי ה-11 שנפל במלחמה.

כל אחיו של ג׳לאא הם קצינים בהנדסה קרבית. סבו גם הוא חלל צה״ל, שנפל בשנת 1967 במהלך הסתערות על מחבלים באזור טול כרם.

בכך עלה היום מספר חללי צה"ל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל ל-680.

מנהיג העדה הדרוזית, השייח' מופק טריף: "שוב מבקרים קציני העיר ביישוב דרוזי ומודיעים על נפילת עוד קצין מבני העדה בקרבות, ג'לאא' אבראהים. ג'לאא', ממיטב הבנים והמפקדים, מוביל בחיים ומוביל בקרב, עד נפילתו. העדה ממשיכה לשלם מחיר כבד מאוד במלחמה, הלב פשוט נקרע לגזרים. ליבי עם משפחת אבראהים ברגעים הקשים. משפחה לתפארת, גאוות העדה והמדינה, כל בניה נושאים בנטל הכבד, והיום משלמת את המחיר היקר מכל. אנו מגלים שוב ושוב את השותפות בשדה הקרב והשוויון בנטל וגם באובדן. שותפות זו וגם השוויון חייבים להיות גם בחיי היום יום, אך לא כך פני הדברים.  בני העדה צריכים להיות שווים ושותפים לא רק בקרב ובשכול, אלא גם בחיים. יהי זכרו של ג'לאא' ושל כלל החללים נצור בליבנו לעד".

שלושה נפגעים מפגיעת נ"ט בזרעית

כמו כן התיר דובר צה"ל לפרסום כי מפגיעת נ"ט ששוגר מלבנון, לעבר היישוב זרעית שבצפון, נפצעו 3 בני אדם. אזרח נפצע באורח קשה. חייל ואזרח נוסף נפצעו קל.

המרכז הרפואי לגליל עדכן על הגעת שלושת פצועים ממרחב זרעית: "אחד הפצועים, בן 31, המוגדר במצב קשה ויציב, הוכנס לחדר ההלם, שם נאלצו הצוותים הרפואיים להרדימו ולהנשימו. בהמשך הוא אמור להתאשפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי. השניים הנוספים, בני 42 ו-25, מוגדרים במצב קל ועוברים בדיקות בחדר המיון".

בנוסף, הערב עדכן דובר צה"ל כי מפקד גדוד השריון 52, סא״ל דניאל אלה, נפצע היום באורח בינוני במהלך היתקלות עם מחבלים במרחב שכונת תל סולטאן במערב רפיח. הוא פונה לבית חולים, משפחתו עודכנה.

כזכור, הבוקר נפצע גם צעיר בן 28 באורח קשה מפגיעה ישירה של רקטה במושב כפר זיתים ליד טבריה. השיגור אירע במהלך מטח של חיזבאללה לגליל התחתון, שנעשה כנקמה מצד ארגון הטרור השיעי על חיסול אתמול של מחבל בכיר בעומק לבנון.

תגיות:חלל צה"לפצועים בצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה