סלבס בהתחזקות

יובל דיין: "הקדוש ברוך הוא אוהב אותי קודם כל כי אני הבת שלו"

הזמרת הסבירה בראיון: "יש משהו ברצון שלי לשמור את עצמי לעצמי. יש פה משהו מאוד חזק בישראליות, גם המקום של האמונה והמסורת"

אא

"תמיד היה לי ברור שהעולם הזה של היהדות מאוד מושך ומסקרן אותי, ואני כבר שנים שומרת שבת. זה משהו שהוא לא קשור לפרסום, אבל אני חושבת שכן, היה משהו ברצון שלי לשמור את עצמי לעצמי. אני לרגעים יותר פתוחה, לרגעים יותר סגורה". כך אמרה הזמרת יובל דיין בראיון ל"פנאי פלוס".

דיין סיפרה כי "הקדוש ברוך הוא אוהב אותי קודם כל כי אני הבת שלו, ולפני הכל הוא בתוכי ומתקיים מאוד טוב. מדינת ישראל גם בנויה מפסיפס מהמם של אנשים שמדליקים נרות או גברים שמניחים תפילין ולאו דווקא שומרים שבת. זאת אומרת, יש פה משהו מאוד חזק בישראליות, גם המקום של האמונה והמסורת.

"אני מרגישה שאני חיה בתוך עולם התרבות, בתוך תעשייה שהיא ברובה, היום דווקא לא ברובה, חילונית, ואני מרגישה שייכת בכל העולמות. כלומר, זה לא שאני רק בשיעורי תורה או רק באולפני הקלטות. שני העולמות האלה קיימים בתוכי".

היא נשאלה מה גרם לה "ללכת עד הסוף עם הדת" וענתה: "אני חייבת להגיד שהמילים 'סוף' ו'קצה' מרתיעות אותי קצת, כי אני באמת משתדלת להיות בן אדם של אמצע, של איזון. התפרסמתי, קיבלתי את המתנה הזו מאלוקים, אני מרגישה שיש לי אחריות. אני מרגישה שהמקום שלי, על אחת כמה וכמה בשנה כל כך קשה, זה דווקא להראות את החיבור. לא לבוא ולהגיד 'חבר'ה, בואו נבחר בצד הזה ונלך כולנו'. ככה אני פוגעת בכל מי שחושב אחרת ממני, אז מה עשיתי בזה? אני מרגישה שאני מחטיאה את המטרה שלי. אני גם לא ממלאת את האחריות שיש לי. ילדים מסתכלים עלינו. אנחנו צריכים לשדר משהו, והמשהו הזה מבחינתי הוא אחדות. זה באמת מעל הכול".

על עניין האחדות הרחיבה דיין ואמרה: "זה שובר לי את הלב. המלחמה כרגע היא על הקיום שלנו. כול כך הרבה שנים נאבקנו כדי ללכד את עצמנו מהגולה ולבנות פה מדינה ולהתפתח בכל הבחינות, הקמנו פה משהו לתפארת, ויש אנשים שיוצאים להגן על הזכות הזאת, ואז בתוכנו זה נראה ככה. זה גומר אותי".

תגיות:יובל דייןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה