חם ברשת

נטלי דדון: "אל תעניקו לאויב נחת, האחדות שלנו תפרק אותם"

אושיית הרשת ופעילת הימין כתבה: "יום שיבוש? יום לנשום! אקסטרה סבלנות, עם יקר. למה יום שיבוש? העם הזה לא משובש גם ככה? זה משרת את האויב"

אא

אשת הימין ואושיית הרשת, נטלי דדון, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובה היא זועמת על ההפגנות נגד הממשלה, במסגרת "יום השיבוש".

"אין ימין ושמאל, יש אותנו ויש אותם", כתבה דדון. "יש ברור בין טוב לרע, אל תעניקו לאויב נחת, האחדות שלנו תפרק אותם. יום לנשום! אקסטרה סבלנות, עם יקר. גם אם יש שבחרו לשבש קצת".

דדון חשפה כי היא ביטלה הופעה בשל ההפגנות. "יום שיבוש! ביטלתי את ההרצאה שלי להערב, במקום לחבק אתכם היום החזרתי לכולם את הכסף של הכרטיסים והעדפתי שלא תעמדו בעצבים בכבישים. אבל אני באמת לא האישיו, אני עם האכזבה מתמודדת. גם ילדים שפספסו קייטנה הבוקר וגם אזרחים מתוסכלים... נתמודד".

בהמשך הוסיפה דדון: "תגידו רגע, העם הזה לא מספיק משובש גם ככה?! באמת אני שואלת. אין דרכים אחרות להביע את השברון שכולנו נמצאים בתוכו? אין יוזמות שיקרבו בינינו במקום לשבש את החיים לעם שכל כולו משובש גם ככה בימים האלו?!".

לסיום, תהתה דדון: "ואת מי זה משרת אם לא את האויב?! אותנו בטוח לא, שיבוש זה הדבר האחרון שהעם זקוק לו. אחדות, תקשורת מכבדת, חיבוק והכלה של כל החושב אחרת ממך... ועוד יוזמות שכאלה. כולנו על הקצה, כולנו כואבים, כולנו מלאי ביקורת, גם אני. כולנו צמאים למציאות אחרת.  שיבוש אני מאחלת לאויבים שלנו, לא בתוכנו, כל כך לא. לחיי ימים מאוחדים, לא משובשים. עם ישראל חי".

תגיות:נטלי דדוןיום שיבוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה