חדשות בארץ

קרובי משפחת ביבס: "כפיר ואריאל היו צריכים להיות בקייטנה, לא בעזה"

120 חטופים עדיין בשבי, ביניהם בני משפחת ביבס שגורלם לא ידוע. בת דודתה של שירי, יפעת זיילר, סיפרה: "כשהילדה שלי לא מרגישה טוב, אני אומרת לעצמי שבת דודה שלי בעזה בלי תנאים, בשבי עם שני ילדים קטנים. הכל מתגמד"

(צילום: Miriam Alster / פלאש 90)(צילום: Miriam Alster / פלאש 90)
אא

120 חטופים עדיין מוחזקים בידי חמאס בעזה, ביניהם בני משפחת ביבס - שירי, ירדן והילדים אריאל וכפיר - שלא ידוע מה עלה בגורלם. בזמן שמדינה שלמה מתפללת לחזרתם, בת דודתה של שירי, יפעל זיילר, התראיינה לחדשות 12 וסיפרה על התחושות והמתח.

"כפיר ואריאל היו צריכים להיות עכשיו בקייטנה ולאכול גלידה ולא בעזה. אנחנו מאמינים שהם יחזרו ונעשה הכול כדי שזה יקרה", אמרה זיילר. "נהיינו אטומים לזה באיזשהו מקום, אנחנו לא מאמינים שיש רצון אמיתי לעסקה. זה קשה שהגענו לנקודת הזמן הזאת - תשעה חודשים בשבי. כל מי שמכיר אותי יודע שלא האמנתי שנגיע לכל כך הרבה זמן שהם לא כאן".

"מהרגע שעברנו את החצי שנה אני כבר סופרת הפוך. לא יודעת אם אנשים שמים לב שהחג הבא שנציין ביחד זה ראש השנה", הוסיפה זיילר. "הזמן עובר מהר, אבל המשפחה שלי שבשבי - כל יום הוא נצח בשבילם. קשה לי לחשוב מה עובר עליהם במשך תשעה חודשים. זה בלתי נסבל. בעיקר קשה לנו לנשום, אנחנו מרגישים שאנחנו נחנקים".

"המידע רלוונטי חודש אחורה. אין לנו הרבה מידע לגבי מה שקרה איתם, אבל אנחנו כמשפחה בוחרים להאמין שבתוך הכאוס הזה שירי ושני הילדים שם ויש סיבה שלא מראים אותם כי החמאס יודעים שמבחינת העולם זה לא נראה טוב. הספקולציות האלו מחזיקות אותי, אבל נמאס לי לחיות בספקולציות, אני רוצה עסקה ולדעת מה קורה, חובה להחזיר אותם הביתה".

ליפעת ולבן זוגה שני ילדים קטנים. "יש לי כל יום מראה בבית שמראה איך ילדים צריכים להתנהל בכל רגע נתון. לראות את גיא הבן שלי, שבגיל של כפיר, הולך וגדל, והתמונה היחידה שיש לי של שניהם, על השמיכה אי שם בסוף אוגוסט, וגיא הוא כבר ילד גדול - והמחשבות הן כל הזמן על כפיר ואריאל ועל חוסר הצדק. אני רוצה לצרוח 'איפה הם ומה קורה איתם'. כשהילדה שלי לא מרגישה טוב, אז אני אומרת לעצמי שבת דודה שלי בעזה בלי תנאים, בשבי עם שני ילדים קטנים. הכל מתגמד. עכשיו קיץ - כפיר ואריאל היו צריכים ללכת לקייטנה, לאכול ארטיק, להנות מהשמש, לרוץ בדשא בקיבוץ ולהתחיל לדבר. במקום זה הם בשבי בעזה".

תגיות:כפיר ביבסאריאל ביבסמלחמת "חרבות ברזל"עזהחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה