חדשות בארץ

לראשונה מזה חצי שנה: צה"ל פועל בעיר עזה, מחבלים חוסלו במטה אונר"א

כוחות צה"ל פשטו על שכונות בעיר בעקבות מידע על המצאות מאות מחבלים במרחב. הושמדו גם משגרי טילים שכוונו אל שטח ישראל. נמשכות התקיפות גם בדרום לבנון

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן היום (שני) כי בעקבות מידע מודיעני על שימוש מחבלי חמאס והימצאות תשתיות טרור בעיר עזה, כוחות אוגדה 99 החלו הלילה לפעול בעיר.

בין היתר, השב"כ סיפק מידע על פעילות מחבלים, הן מהחמאס והן מהג'יהאד האיסלאמי, במספר שכונות שבעיר, בהן צה"ל לא פעל מאז חודש דצמבר שעבר. חלק מהמחבלים התמקמו בבניין המשמש כמטה של אונר"א. באחד המבנים שהותקף נמצאו אמצעי לחימה וחדרי כליאה וחקירות.

מצה"ל נמסר כי טרם הפעולה הצבא כרז והתריע לאזרחים על פעילות במרחב, ופתח מעבר מסודר ליציאת אזרחים בלתי מעורבים מהמרחב.

(צילום: דובר צה"ל)

בדרום הרצועה ובמרכזה, כוחות צה"ל חיסלו יותר מ-30 מחבלים במרחב רפיח ועשרות מחבלים בשס'אעייה. כמו כן, הותקפו אתרי שיגור מוכנים לשיגור לשטח הארץ. ברפיח איתרו הלוחמים פירי מנהרות והחרימו אמצעי לחימה.

כלי טיס של חיל האוויר תקפו ביממה האחרונה שני אתרי שיגור מוכנים לשיגור לשטח הארץ במרחב חאן יונס ובעיר עזה. במרחב שג'אעייה שמידו תשתיות טרור, וחיסלו מהאוויר ומהקרקע עשרות מחבלים שעסקו בירי נ"ט ורקטות.

באחת התקיפות, כלי טיס תקף מחבל צליפה שלקח חלק בפעולות טרור נגד כוחותינו ברצועת עזה.

כלי טיס יורט בצפון, צה"ל תקף בדרום לבנון

לוחמי ההגנה האווירית יירטו הבוקר מטרה אווירית חשודה בשמי לבנון. המטרה לא חצתה לשטח הארץ. בנוסף, צה"ל תקף לאורך הלילה יעדי טרור של חיזבאללה בשטח לבנון. בין היתר הותקף אתר צבאי לצד מחסן אמל"ח ותשתיות טרור נוספות במרחב ג'בל תורא שבשטח לבנון. תקיפות בוצעו גם במרחב קבריח׳א, בתלוסהף בחולא ובעייתא א-שעב.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה